داخلی خارجی اتومبیل فورد موستانگ GT 2022

معرفی و برسی جزئیات داخلی و خارجی اتومبیل فورد موستانگ GT 2022

اتومبیل Mustang GT California Special یک اتمبیل بسیار عالی و منحصر به فرد است که توسط شرکت موستانگ ساخته شده است و دارای قدرت بسیار زیادی می باشد. این اتومبیل بار دیگر در ایالات متحده آمریکا غوغا به پا کرده است و به یک اتومبیل کاملا عالی و شگفت انگیز تبدیل شده است. همراه ما باشید با برسی بیشتر این اتومبیل شگفت انگیز.

این اتومبیل از نظر طراحی بیرونی یک هنر بسیار زیبا می باشد و در رنگ های مختلفی این اتومبیل شما را شگفت زده خواهد کرد.

رنگ آبی اطلسی ، خاکستری کربنیزه، نارنجی سایبری، ماده تیره، آبی متالیک و..... از جمله رنگ هایی می باشد که سازنده برای انتخاب رنگ بدنه استفاده کرده است.

این اتومبیل دارای یک بال بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشد که تفاوت جالبی در پشت اتومبیل ایجاد کرده است.

سازنده برای این اتومبیل از چرخ های 19 ایچی استفاده کرده است که تمامی رینگ از جنس آلومنیومی رنگ شده می باشد. در زیر کامپوت اتومبیل شما شاهد یک موتور V8 5.0 لیتری بسیار قدرتمند می باشید.

مجموعه ویژگی های اتومبیل Mustang GT California Specialکالیپرهای ترمز جلو شش پیستونی Brembo ، تنظیم شاسی منحصر به فرد با فنرهای جلو سنگین ، نوار عقب بزرگتر لوله ای ، ارتفاع کلی پایین تر سواری ، مهاربند K ، مهاربند برج ، زیر قاب V-brace ، دیفرانسیل لغزش محدود TORSEN ، کنترل پایداری منحصر به فرد و تنظیم فرمان برقی. چرخ های مجهز 19x9 اینچی جلو و 19x9.5 اینچی عقب با لاستیک های تابستانی Pirelli ، دستگیره را بیشتر می کند.

با تمامی این گفته ها در آخر پیشنهاد می کنم تریلر قرار داده شده این اتومبیل جدید را تماشا کنید و شاهد بخشی از گفته های بنده باشید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برسی برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را به خود جلب کرده باشد.

... توضیحات کامل