اتومبیل واکسهال آسترا

معرفی رسمی اتومبیل واکسهال آسترا، برسی کامل و مشخصات اتومبیل

ما امروز قصد داریم تا در یک تریلر بسیار کوتاه به شما اتومبیل واکسهال آسترا را مورد تحلیل و برسی قرار دهیم و با تمامی مشخصات داخلی و خارجی این اتومبیل بیشتر آشنا شویم. همراه ما باشید با برسی بیشتر این اتومبیل جدید و معرکه.

اتومبیل واکسهال آسترا یک اتومبیل بسیار عالی و شگفت انگیز است که قرار است دو مدل نمونه معرکه از آن تولید شود و در سال 2022 به فروش برسد. این اتومبیل در گذشته دارای یک موتور الکتریکی قدرتمند بود لی حال این اتومبیل دارای یک مدل جدید می باشد که موتور آن الکتریکی نیست بلکه بنزینی می باشد.

نسخه هایی با موتورهای بنزینی و دیزلی بسیار کارآمد در ترکیب با گیربکس های شش سرعته دستی و هشت سرعته اتوماتیک بهینه شده برای اصطکاک نیز از ماه آینده قابل سفارش خواهند بود.

آسترا جدید سنت واکسهال را ادامه می دهد که همیشه فناوریهای نوآورانه و پیشگامانه ای را برای کلاس کامپکت به ارمغان می آورد که برای همه مقرون به صرفه است-همچنین در ارائه پیشرانه آن. این اتومبیل می تواند سنت خود را برای همیشه ادامه دهد و در جایگاه بسیار بالایی قرار بگیرد و به یک اتومبیل پر طرف دار و معروف تبدیل شود.

همانطور که گفته شد این اتومبیل دو نمونه از نوع بنزینی خود منتشر می کند که نمونه اول آن دارای خصوصیات بسیار خوبی می باشد ؛نوع اول: پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری 180 اسب بخار تولید می کند. موتور الکتریکی تا 110PSPS کمک می کند. نیرو از طریق گیربکس راحت هشت سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می شود. 0تا 100 این اتومبیل در کمتر از 7.7 ثانیه به وقوع می پیوندد . و حداکثر سرعت آن 146 مایل بر ساعت می باشد.

نوع دوم هم دارای خصوصیات بسیار خوبی و منحصر به فردی است ولی قدرتی که اتومبیل دارد از نوع اولی کمتر می باشد؛ نوع دوم: موتور بنزینی 150 اسب بخار کمک می کند و نیز دارای بدنه منحصر به فردی است که سرگرمی خوبی برای راننده ایجاد می کند. 0 تا 100 آن در کمتر از 7.9 ثانیه به وقوع می پیوندد و حداکثر سرعت آن 140 مایل بر ساعت می باشد.

البته نوع الکتریکی این اتومبیل برای مسیر های درون شهری بهتری است زیرا به دلیل داشتن یک موتور جدید الکتریکی 12.4 کیلو وات ساعتی می تواند تا حداکثر 35 مایل مسافت را طی کند.

هر دو نمونه اتومبیل دارای گیربکس های اتوماتیک هستند که نوع اول دارای گیربکس 8 سرعته  و نوع دوم دارای گیربکس 6 سرعته تمام اتوماتیک می باشند.

این دو اتومبیل ، دو اتومبیل الکتریکی جدید است که دارای مصرف سوخت دیزلی و بنزینی هم می باشند و قرار است تا این اتومبیل همانطور که گفته شد سنت اتومبیل ووکسال آسترا ادامه دهد . با تمامی این گفته ها در آخر پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی از این اتومبیل جدید و معرکه را تماشا کنید و شاهد تمامی گفته های بنده باشید و لذت ببرید، امیدوارم این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.

... توضیحات کامل