تغییر قوانین مربوط به ارز رمز نگاری شده در فیسبوک

فیسبوک قوانین مربوط به تبلیغات در مورد ارز های رمز نگاری شده مانند بیت کوین را تغییر داد. اکنون برخی از تبلیغات از قبل تایید شده، می توانند در فیسبوک به نمایش در بیایند.

قوانین مربوط ارز رمز نگاری فیسبوک

از دو روز پیش یعنی سه شنبه، قوانین مربوط به نمایش تبلیغات ارز های رمز نگاری شده، توسط فیسبوک تغییر کرده است.

اکنون فیسبوک اجازه نمایش تبلیغات با محتوای مرتبط با Cryptocurrency ها را می دهد. اما این تبلیغات باید ابتدا طی پروسه ای توسط فیسبوک بررسی و تایید شود.

البته تبلیغات مربوط به فروش سکه ها با تخفیف یا فروش Binary options برای ساخت Cryptocurrency های جدید، همچنان توسط فیسبوک بلاک خواهد شد.

از ابتدای 2018 فیسبوک اعلام کرده بود که نمایش هیچگونه تبلیغات مرتبط با کریپتوکارنسی، فروش سکه یا Binary options در فیسبوک امکان پذیر نیست. این تصمیم برای محافظت سرمایه افراد در مقابل کلاه برداران اینترنتی اتخاد شد.

به عنوان مثلا تبلیغاتی مانند: “فروش سکه های رمز نگاری شده در مقابل بیمه های بازنشستگی” یا “فروش Binary options برای ایجاد موفق یک Cryptocurrency جدید” از ابتدای سال 2018 در فیسبوک غیر مجاز است.

مشکل فیسبوک با ارز های رمز نگاری شده نیست، بلکه با افرادی است که با این ارز ها سروکار دارند. افرادی که می توانند Binary options به شما بفروشند و بعدا در هنگام اجرای پروژه ارز رمز نگاری شده سرمایه گذار، با تمام پول فرار کنند.

این بلاک کردن تبلیغات در نهایت به ضرر فیسبوک ختم شد. زیرا بلاک کردن تبلیغاتی که پول به فیسبوک می رساند تصمیم اقتصادی نبود.

Rob Leathern یکی از مدیران اجرایی فیسبوک می گوید: “کمپانی فیسبوک چند ماه گذشته را مشغول برنامه ریزی جدید برای جذب تبلیغات بوده است. ما قوانین را طوری تغییر خواهیم داد که تبلیغات واقعی و امن در شبکه اجتماعی فیسبوک به نمایش در بیاید”.

اکنون فیسبوک تبلیغات مربوط به ارز های رمز نگاری شده را قبول می کند. اما این تبلیغات ابتدا باید توسط تیم تحقیقات تبلیغات فیسبوک مورد بررسی قرار بگیرد. بسیاری از شرکت ها توانایی عبور از این آزمون های اعتبار سنجی فیسبوک را نخواهد داشت.

فیسبوک از تبلیغ دهندگان می خواهد مدارک خرید و فروش ارز های مجازی در مکان های معتبر را برای آن ها ارسال کنند. تبلیغ دهندگان در کنار این سند های خرید، باید هرگونه فعالیت گذشته در زمینه ارز های رمزنگاری شده را در پرونده ای برای فیسبوک ارسال کنند.

این پرونده به طور کامل توسط تیم تحقیقات فیسبوک بررسی خواهد شد تا احتمال کلاه برداری از طریق این تبلیغات فیسبوک بسیار کم شود.

Rob Leathern می گوید: “ما همچنان به نظر های مردم گوش فرا خواهیم داد تا ببینیم این سیاست جدید چطور کار می کند. ما این تکنولوژی را بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد، تا اگر لازم باشد دوباره سیاست های خود را در مورد آن تغییر دهیم”.

این بلاک کردن تبلیغات مربوط به ارز های مجازی و رمز نگاری شده توسط دو غول بزرگ تکنولوژی، گوگل و مایکروسافت نیز انجام شده است.

گوگل از یک ماه پیش تبلیغات مربوط به ارز های رمز نگاری شده را در Adwords به نمایش در نمی آورد.

مایکروسافت نیز برنامه حذف این تبلیغات، در اواخر june یا اوایل july را در دستور کار خود قرار داده است.

ویدیوها و مطالب مشابه