تریلر فیلم های مدرن در حال حاضر نمونه هایی از دید کلی فیلم برای جذب و توجه بیشتر کاربران هستند، (مانند بسیاری از رسانه های اجتماعی که در آغاز بسیاری از کلیپ ها تصویراتی هیجانی از فیلم را به چالش می کشند)، اما اکنون ممکن است در آینده با محاسبات و قابلیت های بیشتری عرضه شوند.
محققان در کمپانی 20th Century فاکس یک سیستم یادگیری عمیق و قوی ایجاد کرده اند که می تواند پیش بینی کند که احتمالا چه کسی بیشتر دوست دارد یک فیلم را بر اساس تریلر آن ببیند.
با تشکر از آموزش هایی که صدها تریلر لینک شده را با فیلم های حاضر ضبط شده مرتبط می کنند، این AI می تواند ارتباط بین عناصر دیداری در تریلرها مانند: رنگ ها، چهره ها، منظره ها و نورپردازی را تشخیص دهد و عملکرد فیلم را برای برخی از افراد توضیح دهد.
یک تریلر با تعداد زیادی سر شاخه و رنگ های گرم متفاوت ممکن است به یک گروه متفاوت از bold colors و sweeping vistas تبدیل و جذب شود.
بدیهی است که در حال حاضر این روش یادگیری عمیق در شرایط دنیای واقعی کار می کند.
اکنون، در حالی که فاکس از فیلم های موجود خود به عنوان یک معیار استفاده می کند، همچنین موفق به پیش بینی عملکرد فیلم ها در آینده نیز می باشد.
مطمئنا به اندازه کافی، نشانه های تصویری در یک تریلر فیلم جدید وجود دارد تا نام یک ایده را در مورد آنچه که چند ماه بعد حاضر خواهد بود، ارائه کند.
اما معایبی نیز در این روش وجود دارد.
این AI اطلاعات فوری و تازه را ضبط نمیکند (به عنوان مثال فاکس از یک انفجار بعد از تعقیب خودرو استفاده می کند)، و در صورت مطلوب بودن، هر دو ویدئو و توضیحات متن را برای احساس کاملتر از داستان ترکیب می کند.
با این حال، فاکس در مورد برنامه های کاربردی عملی کم کاری نمی کند.
این AI می تواند به استودیو های صنعت تریلر و فیلم کمک کند تا بتوانند تماشاچیان فیلمهای مورد نظر برای خود را به راحتی پیدا کنند، آنهایی که علاقه مند به سینما و فیلم های گاه به گاه هستند، آن هایی که به فیلم های فریبنده و بسیار هیجانی علاقه دارند و یا افرادی که می خواهند فیلم های اکشن و ضرب و شتم دار را ببینند.
کاربران همچنین می توانند تریلر هایی را مشاهده کنند که تصاویر خاصی را پخش می کنند تا این شانسی که بلیط های صنعت های فیلم سازی گوناگون برای فروش دارند، افزایش یابد.
این ویژگی ها و قابلیت، در این عصر جریان دار و رو به جلو، بسیار مهم است، در حالی که عرصه های مختلف سینما برای تماشاگران که می توانند به راحتی در خانه بمانند و چیزی در آمازون یا Netflix تماشا کنند، با یکدیگر رقابت می کنند.