سرویس Goodwall اکنون بیش از یک میلیون کاربر دارد. مسئولان این وب سایت می گویند می خواهند از این 10.8 میلیون دلاری که به عنوان سرمایه دریافت کرده اند، برای توسعه بیشتر سرویس خود استفاده کنند.
مدیران این سرویس، Goodwall را این گونه توصیف می کنند: Goodwall یک شبکه پرفشیونال برای استعداد های جوان است که به آن ها کمک می کند به نسخه بهتری از خودشان تبدیل شوند.
سرویس Goodwall به دانشجویان دانشگاه ها کمک می کند تا بیشتر با صاحبین مشاغل و شرکت ها در ارتباط باشند و همچنین به دبیرستانی ها کمک می کند تا دانشگاه های مناسب را بیابند.
بسیار از شرکت ها، اکنون از سنین پایین به دنبال استعداد های کارامد می گردند. Goodwall این موضوع را به طور کامل درک کرده است. آن ها سرویسی ارائه می دهند که شرکت ها بتوانند بهتر استعداد های جوان را شناسایی کرده و در آینده از آن ها در شرکت های خود استفاده کنند.
در سرویس Goodwall کاربران قادرند تاریخچه ای از فعالیت های علمی و کارگاهی خود بسازند که در انتخاب شدن آن ها در آینده توسط شرکت ها تاثیر بسیاری خواهد داشت.
بسیاری از دانش آموزان ممکن است در نمرات و کلاس های آکادمیک، فعالیت مناسبی نداشته باشند اما قادرند تا در زمینه های مختلف به فعالیت های علمی به صورت عملی بپردازند. سرویس Goodwall بسیار مناسب این افراد است تا استعداد های خود را در قالب فعالیت های عملی نشان ندهند نه در نتایج امتحاناتشان.
کمپانی Goodwall سرویس خود را برای استفاده افرادی در بین سنین 14 تا 24 سال در دسترس قرار داده است. این سرویس به شبکه “LinkedIn برای دانش آموزان” معروف شده است.
Taha Bawa، مدیرعامل این شرکت و یکی از موسسان آن می گوید: “ما از این مبلغی که به عنوان سرمایه دریافت کردیم ابتدا برای استخدام استعداد های جوان جدید استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم سرویس هایمان را بیشتر گسترش دهیم. ما فعلا فقط در آمریکا فعالیت می کنیم و تمرکز ما بر روی دانش آموزان آمریکایی است. ما به همراه دانش آموزان رشد خواهیم کرد”.
بیزینس مدل کمپانی Goodwall از راه ارائه خدمات جستجوی پیشرفته و آمار به شرکت هایی که قصد استخدام کارمند را دارند، کسب درامد خواهد کرد. احتمالا این سوریس در آینده نیز توجه سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.