گوگل فرمت های جدیدی از تبلیغات را به برنامه ها و پلتفرم های خود اضافه می کند!

گوگل در حال تولید فرمت های تبلیغاتی جدید در محصولات خود و در ابتدا برای دستگاه های تلفن همراه اندرویدی خود است. از این به بعد ممکن است در هنگام جست و جو و یا سرچ با تبلیغات بیشتری برخورد کنید و این تبلیغات می توانند بر روی صفحه نمایش اصلی مرورگر شما و یا دیگر برنامه های گوگل ظاهر شوند.

3 از 5
از 2 رای
(رای دهید)
گوگل فرمت های جدیدی از تبلیغات را به برنامه ها و پلتفرم های خود اضافه می کند!

به نظر می رسد تبلیغات در تلفن همراه در مورد ویژگی ها و خصوصیت های مورد علاقه کاربران کمی بیشتر خواهد شد.

گوگل یک سری از انواع تبلیغات جدید را برای محصولات تلفن همراه خود در نظر گرفت است، که ممکن است که بعضی از آنها کمی بیشتر از دیگر تبلیغات مزاحمت ایجاد کنند.

انواع آگهی ها در عملکرد و اندازه مناسب قرار می گیرند و در موقعیتی قرار می گیرند که به خوبی نمایش داده شوند.

به عنوان مثال، شما شروع به دیدن تبلیغات در بخش Google Discover خواهید کرد، که بسیاری از آنها اخبار و محتوای دیگری است که در مورد تلفن Android شما و علاقه مندی های شما می باشند.

شما همچنین تبلیغاتی را تحت عنوان و اصطلاح “گالری” مشاهده خواهید کرد، که با آن تبلیغ کنندگان می توانند چندین عکس را به شما نشان دهند و کاربران اجازه دارند تا از طریق آن تصاویر را مشاهده کنند.

اما به زودی تبلیغات در برنامه های اصلی Google و صفحه اصلی گوگل در تلفن همراه نیز ظاهر خواهند شد.

این اصلا تعجب آور نیست که گوگل سعی کند تا تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه کمی بیشتر برجسته تر و بیشتر کند.

پس از این همه، تبلیغات کسب و کار اصلی گوگل است.

فرمت های تبلیغاتی به طور خاص طراحی شده اند تا بر روی دستگاه های تلفن همراه قابل توجه تر باشند، با این ایده که تبلیغات قابل توجه بیشتری نیز استفاده می شود.

شاید بسیار بیشتر، که در نهایت برای گوگل و تبلیغ کنندگان سود بسیار زیادی نیز خواهد داشت.

با توجه به پست وبلاگ گوگل، فرمت های آگهی جدید نتیجه ۲۵٪ بیشتر تعاملات شما می باشد.

انتظار میرود که فرمت های آگهی جدید به طور گسترده ای در محصولات موبایل گوگل در سال آینده منتشر شوند.

گوگل همچنین یک تجربه خرید جدید را نیز ایجاد می کند و امیدوارم تا برای یک تجربه خرید آنلاین بهتر برای بسیاری از کاربران ایجاد شود.

سرویس جدید Google Shopping به کاربران اجازه می دهد که محصولات را با یک نگاه مقایسه کنند و به سرعت و به آسانی بتوانند آن محصولات را هنگامی که میخواهند خریداری کنند.

این به خصوص برای خرده فروشان بسیار مفید است، که ممکن است بخواهند از تبلیغات جدید گوگل برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند.

آگهی های جدید همچنین به یوتویب نیز می آیند در حالی که یوتیوب پر شده از تبلیغات مختلف.

فرمت های تبلیغاتی جدید در کنار ویدیوهای توصیه شده قرار می گیرند، و این، به این معنی است که تبلیغ کنندگان لزوما نیازی به تبلیغ ویدیو بر روی فیلم های YouTube ندارند.

این تبلیغات در یوتیوب همانند فرمت های مشابه دیگر محصولات Google خواهند بود.

در صورت علاقه ببینید که گوگل برای رقابتی جنجالی تر، برنامه YouTube Music خود را ارتقاء و گسترش می دهد.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه فرمت های تبلیغاتی جدید گوگل مزاحمت هایی را برای کاربران ایجاد میکنند، و امیدواریم، آنها تجربه کاربران از تلفن همراه را بیش از حد قطع نکنند.

برای مطالعه بیشتر مشاهده کنید: دستیار AI گوگل به پیام موبایل های اندرویدی می آید تا به شما در چت هایتان کمک کند، فروشگاه گوگل برنامه هایی که از کلیک تبلیغاتی جعلی استفاده کنند را ممنوع و حذف می کند و یا در رویداد اخیر I/O 2019 گوگل چه گذشته است و چه محصولاتی معرفی شده اند؟

رای شما به "گوگل فرمت های جدیدی از تبلیغات را به برنامه ها و پلتفرم های خود اضافه می کند!" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.