اکانت های سازندگان فردی اینستاگرام برای ارتقاء بهتر، تست می شوند

به نظر می رسد Instagram حساب های سازندگان خاص را برای نفوذ بیشتر حساب هایشان تست و آزمایش می کند. گزارش ها می گویند که اکانت های های سازندگان شخصی به ابزارهای ویژه اینستاگرام دسترسی خواهند داشت. گفته می شود Instagram یک نوع جدید از قابلیت حساب ها را آزمایش می کند.

اکانت سازندگان فردی اینستاگرام ارتقاء تست

کاربران ویژه Instagram ممکن است یک فرم مخصوص نمایش مشخصات عمومی را در برنامه اینستاگرام خود دریافت کنند.

با توجه به گزارش خبرنگار هالیوود، Instagram، گزارش می دهد که “حساب های سازندگان یا creator accounts” را به عنوان یک کاربر با پروفایل و مشخصات برجسته برای بهتر دیده شدن آن ها در میان طرفدارانشان، آزمایش و تست می کند.

این پلت فرم رسانه اجتماعی با تعدادی از این به اصطلاح “نفوذگران یا influencers” پر شده است، که می توانند با توجه به تعداد پیروان و فالوران زیادشان به مخاطبان بزرگی تبدیل شوند.

حساب های سازندگان به عنوان یک اکانت بیزنسی برای معرفی کارها و محصولات افرادی، مانند به اصطلاح نفوذگران، ایجاد می شوند.

به همین دلیل، علامت های تجاری و برند ها اغلب به حساب های نفوذگران برای شروع روند فروش و یا تبلیغات خود، روی می آورند.

به نظر می رسد که شرکت اینستاگرام در حال حاضر به دنبال ابزارهایی برای ساده تر شدن نقش حساب های سازندگان و نفوذگران است.

اشلی یوکی (Ashley Yuki)، مدیر محصولات اینستاگرام، به خبرنگار هالیوود می گوید که سازندگان “بخش مهمی از جامعه ما در این پلت فرم هستند”.

او اضافه می کند: “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که Instagram بهترین مکان و ساده ترین مکان برای ساخت انجمن های طرفداری و همچنین ساخت مارک های شخصی [برای سازندگان] است”.

حساب های سازندگان، به سازنده، اطلاعات هفتگی و روزانه در مورد تغییرات در تعداد پیروان و فالوران را گزارش می دهد.

این گزارش همچنین می افزاید: سازندگان می توانند محتوای جدید خود را بازبینی کنند تا ببیند چه چیزی ممکن است باعث افزایش و یا کاهش فالورانشان شده باشد.

شبکه اشتراک گزاری اینستاگرام همچنین نیز گزارش کرده است که ابزارهای مرتب سازی را تست می کند، که به کارکنان و سازندگان اجازه می دهد تا پیام های خوانده نشده، خوانده شده و یا مارک شده را فیلتر کنند و یا همچنین درخواست های رتبه بندی شده ای را دریافت کنند تا چیزی مهمی را از دست ندهند.

شما می توانید ببینید که ارسال پیام های صوتی نیز در اینستاگرام میسر و ممکن می گردد.

Instagram در حال حاضر حساب های ویژه کسب و کار را برای شرکت ها، برای نشان دادن حساب کاربری اصلی خودشان در پلت فرم، ارائه می دهد.

همچنین این گزارش ادعا می کند برخی از نفوذگران برجسته بر اساس نیازهای خود به حساب های کسب و کاری یا درآند زایی نیز تبدیل شده اند، اما حساب های سازندگان، یک تجربه متناسب تر برای معرفی سازندگان خاص می باشد.

Instagram بلافاصله به درخواست نظرها در این باره پاسخی نداده است، ما باید منتظر تست های اخیر این شبکه اجتماعی در پلتفرم ها باشیم و در نهایت ببنیم که این حساب ها و اکانت های خاص چگونه خواهند بود.

برای مطالعه بیشتر: گرفتن تیک آبی رنگ تایید هویت در اینستاگرام ساده تر می شود، چگونه از ارسال یک لایک تصادفی در اینستاگرام اجتناب کنیم و یا استعفا مؤسسان اینستاگرام انتقاداتی را به همراه داشته است، را ببینید.

ویدیوها و مطالب مشابه