فناوری جدید ردیابی اشعه و پرتو در زمان واقعی توسط گروه CRYENGINE طراحی شده است. تمام صحنه ها در زمان واقعی در ویرایشگر بر روی پردازنده گرافیکی AMD Vega 56 ارائه می شوند. Neon Noir براساس نسخه تکمیلی CRYENGINE 5.5 توسعه داده شد و قابلیت ردیابی اشعه ی تجربی بر اساس CRYENGINE's Total Illumination که برای ایجاد نسخه ی نمایشی استفاده می شود، هم API و هم سخت افزاری را به همراه دارد که امکان ردیابی اشعه را در اکثر پردازنده های اصلی AMD و NVIDIA معاصر فراهم می کند. . با این حال، ادغام آینده این تکنولوژی CRYENGINE جدید بهینه خواهد بود تا از پیشرفتهای عملکردی که توسط آخرین نسل کارت گرافیک و API های پشتیبانی شده مانند Vulkan و DX12 استفاده می کند، بهره مند شوند.
... توضیحات کامل