آشنایی با لوگو و برند جدید شرکت سیتروئن، افشای هویت

سیتروئن در حال افشای هویت و لوگوی جدید برند شرکتی است که نشان‌دهنده یک دوره جدید جسورانه، هیجان‌انگیز و پویا برای این برند 103 ساله است که به مأموریت خود برای دسترسی به تحرک الکتریکی برای همه سرعت می‌بخشد و DNA اصلی خود را برای مقرون‌ به‌ صرفه گسترش می‌دهد برای جسارت و رفاه مشتری. ظاهر جدید لوگوی اصلی را که برای اولین بار توسط بنیانگذار آندره سیتروئن انتخاب شد، با الهام از موفقیت اولین شرکت فلزکاری او که سیستم‌های دنده‌ای به شکل شورون را تولید می‌کرد، تفسیر می‌کند. مرجع آشنا و فنی «دو شورون» از آن زمان تاکنون در قلب هویت سیتروئن باقی مانده است. به زودی شرکت سیتروئن با برند و لوگو  جدید در دنیا اتومبیل شناخته می شود؛ تمامی اتومبیل های شرکت سیتروئن فرانسه،  با لوگو جدید طراحی و ساخته می شوند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم تریلر بالای صفحه را حتما تماشا کنید و لذت ببرید.

نظرات

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.