سامسونگ می خواهد بر روی مصرف کنندگانی که با سلیقه یا خلاقیت شخصی و تجارب ارزشمند همراه هستند، سرمایه گذاری کند.
و قصد دارد این کار را با یخچال و فریزرهای جدید خود انجام دهد.
دیروز، سامسونگ پروژه PRISM خود را نمایش داد و آن را به عنوان “عصر جدیدی از لوازم خانگی قابل سفارشی سازی” نیز معرفی کرد.
اولین محصول در مجموعه آن BESPOKE، یک یخچال است که کاربران می توانند جنس بدنه، رنگ و اندازه و همچنین ویژگی های دیگر را در آن انتخاب کنند.
یخچال BESPOKE در نه رنگ و سه بافت مختلف درب می آید.
این یخچال همچنین در هشت اندازه نیز موجود است که سامسونگ به این اشاره دارد که آیا شما در یک آپارتمان استودیویی کوچک زندگی می کنید و یا یک خانه بزرگ.
هنوز هیچ قیمت گذاری مشخصی برای آن ها وجود ندارد و ما مطمئن نیستیم که دقیقا چه زمانی برای مشتریان قابل دسترس خواهد بود، اما در آینده نزدیک می توانید از لوازم خانگی بیشتر نیز در این زمینه استفاده کنید.
هیون سوک کیم (Hyun Suk Kim)، رئیس و مدیر عامل بخش الکترونیک مصرفی سامسونگ، گفت: “در این دهه، به ویژه در میان این نسل های جدید، روند رو به رشدی وجود دارد که ما را به سلیقه شخصی و تجربیات مهم و کارآمد سوق می دهد.”
او همچنین افزود: “با پروژه PRISM، ما این روند را منعکس می کنیم و امیدواریم سامسونگ بتواند به یک محیط منحصر به فرد تبدیل شود، که بتواند هر یک از روش ها و شیوه های مصرف کننده را به خوبی منعکس کند.”

بدون شک سامسونگ قابلیت های طراحی خود را در اینجا نشان داده است و زمانی که بسیاری از یخچال های با وضوح و کیفیت بالا به راحتی با قسمت آب خوری جداگانه و یک تبلت بزرگ در جلو از راه برسند، رویکرد سامسونگ تازه شده است و این شرکت به عرصه جدیدی قدم مینهد.
همچنین به نظر می رسد یک یخچال چیزی باشد که شما بخواهید آن را در یک کاتالوگ شرکت IKEA نیز پیدا کنید، و آن را با مبلمان خود و یا دیگر لوازم رباتیک IKEA خود ست کنید.
هر دو شرکت به وضوح یخچال های خود را برای فضاهای کوچک نیز طراحی می کنند، هرچند سامسونگ نمی خواهد خود را محدود کند و همچنین با خوشحالی فروش یخچال های بسیار بزرگتری را نیز در نظر دارد.
برای مطالعه بیشتر و در صورت علاقه: یخچال فریزر جدید Frigidaire همراه با فضای بیشتر و ویژگی های مناسب در سال ۲۰۱۹ یا هوش مصنوعی deepfake سامسونگ از یک عکس و تصویر شما ویدئو می سازد! را مشاهده کنید.