تلویزیون 8K سونی، یک هیولا در سبک خود؛ همراه با جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2019

تلویزیون 98 اینچی 8K سونی با هزینه ای بالغ بر 70،000 دلار به فروش می رسد. هزینه تلویزیون های جدید 8K می تواند به دلیل تازه از راه رسیدن آن ها بسیار زیاد باشد و از جانبی نیز به نظر می رسد که مجموعه تلویزیون های OLED 4K به طور ناگهانی با قیمت های مناسب تری مورد معامله و عرضه در بازار قرار گرفته اند.

تلویزیون 8K سونی هیولا سبک همراه با تلویزیون سونی 2019

سونی در نهایت در حال راه اندازی مجدد خط تلویزیون های 2019 خود است و اگر بخواهید یکی از بهترین مدلهای آن را خریداری کنید، بهتر است این مطلب را مشاهده کنید تا با آن و برخی از نمونه تلویزیون های جدید این شرکت پیشرو در این زمینه بهتر آشنا شوید.

این شرکت قیمت گذاری و زمان در دسترس بودن مجموعه تلویزیون های خود را به صورت دقیق اعلام کرده است و سری تلویزیون های بی نظیر Master Z9G خود را با کیفیت فوق العاده 8K با قیمت 13000 دلار برای مدل 85 اینچی به فروش می رساند که این سری در ماه ژوئن عرضه می شوند.

و اما در حال حاضر این شرکت یک نمونه اولیه با قیمت 70،000 دلار را به عنوان یک ستاره جذاب و یا یک هیولا بزرگ 98 اینچی فوق العاده به فروش می رساند. (عکس آن را در بالا مشاهده می کنید).

در حالی که این تلویزیون مقرون به صرفه تر از نمونه 100،000دلاری Q900 سامسونگ است، هنوز هم این مدل Z9G برای هر کسی که به دنبال بهترین ها با کیفیت 8K است، بسیار مناسب و عالی می باشد، و این نکته را فراموش نکنید که محتوای 8K هنوز هم بسیار نادر و کمیاب هستند.

خوشبختانه، اگر میخواهید یک گزینه 4K را انتخاب کنید، مجموعه های مقرون به صرفه تری برای شما وجود دارد

سری تلیوزیونهای مستر A9G OLED قیمت بالاتری نسبت به مدل A8F سونی که در سال گذشته با قیمت پایه 3500 دلار برای نسخه 55 اینچی و قیمت بالا 8000 دلار برای نسخه 77 اینچی عرضه شد، در اختیار دارد.

در حالی که این مدل جدید نیز هنوز گران است، در عوض شما همان تراشه تصویر پردازشگر X1 Ultimate را که در Z9G استفاده شده و همچنین پروتکل های سونی مانند Netflix Calibrated Mode، IMAX Enhanced و احتمالا AirPlay 2 و HomeKit برای خانواده های محصولات اپل محور را دریافت می کنید.

سری مجموعه A9G نیز بین ماه می و ژوئن، با شروع از نمونه های 55 اینچی در دسترس خواهند بود و اندازه ها و قیمت دقیق آن ها در آن زمان مشخص می شود.

اما مدل های بسیار بیشتری از تلویزیون های سونی برای شما در سال جدید در دسترس هستند

نمونه A8G همانند نسخه های 4K HDR با یک پردازنده X1 Extreme شاید به اندازه کافی تازه و با کیفیت نباشد، اما همچنان قابلیت های بی نظیر سونی OLED مانند Acoustic Surface Audio (که صفحه نمایش آن بلندگو است) را در احتیار دارند که با قیمت 2500 دلار برای یک نمونه 55 اینچی و 3500 دلار برای مدل های 65 اینچی به فروش می رسند.

هر دو سری تلویزیون های نام برده در ماه می امسال در بازار ظاهر می شوند و شما تا چند ماه آینده می توانید آن ها را تهیه کنید.

اما اگر شما می توانید با یک تلویزیون LED 4K زندگی کنید، می توانید خوش شانس باشید!

شما گزینه های زیادی برای خرید پیش رو دارید، مانند نمونه X950G که شامل پردازنده X1 Ultimate می شود و برای مدت کوتاهی با قیمت 1400 دلار در فرم 55 اینچی و 8500 دلار برای یک مدل 85 اینچی به فروش خواهد رسید.

مدل 85 اینچی X850G نیز از یک پردازنده Plainer (4K HDR Processor X1) استفاده می کند و از امکانات اضافی همچون IMAX Enhanced در مقایسه با یک تگ قیمت قابل دسترس 3500 دلاری، پشتیبانی می کند.

و اگر شما فقط به اصول اولیه و پایه یک تلویوزیون معمولی نیاز دارید، تلویزیون X800G 4K HDR سونی با قیمت 650 دلار برای یک نمونه 43 اینچی و یک نمونه با صفحه نمایش 75 اینچی با قیمت 2000 دلار در همین سال 2019 به بازار عرضه می شوند.

برای مطالعه بیشتر ببینید که سامسونگ به زودی تلوزیونی با وضوح ۸k عرضه خواهد کرد و یا تمامی تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۱۹: با کیفیت ترین ها و بزرگترین ها یا با رزولوشن تصاویر و مفاهیم مربوط به آن بیشتر آشنا شوید.

ویدیوها و مطالب مشابه