بخش مستقل بازی های یوتیوب با پلتفرم اصلی برنامه YouTube ترکیب و ادغام می شود

قسمت بازی های یوتیوب بعد از پنج شنبه این هفته با سایت اصلی YouTube ادغام خواهد شد. سایت و برنامه مستقل YouTube Gaming از تاریخ 30 ماه می (10 خرداد) دیگر بیشتر از این در دسترس نخواهد بود و شما می توانید اطلاعیه های بازی و تریلر ها یا کانال های مخصوص بازی را در صفحه اصلی یوتیوب دنبال کنید.

مستقل بازی یوتیوب با پلتفرم اصلی برنامه YouTube ترکیب ادغام

پس از تقریبا چهار سال، یوتیوب پورتال اختصاصی مربوط به بازی خود را بسته و آن را با پلتفرم اصلی خود ادغام می کند.

این حرکت در اواخر سال گذشته اعلام شد، اما تاریخ این اتفاق برای ماه مارس مشخص شده بود که آن تاریخ از دست رفت.

به هر حال این سرویس بخش بازی یوتیوب در تاریخ 30 ماه می یا 10 خرداد متوقف خواهد شد و به جای آن بازدیدکنندگان از کانال های جدید برای بازی ها به سایت اصلی یوتیوب هدایت می شوند.

همچنین برنامه و اپلیکشن اصلی آن نیز خاموش خواهد شد.

در اعلامیه ای در صفحه سایت پشتیبانی گوگل، یوتیوب گفت که ارسال بازدیدکنندگان به پلتفرم اصلی، اتصال طرفداران بازی به سرویس بازی خود را آسان تر می کند.

این شرکت گفت: “ما می خواهیم همچنان یک خانه قوی تر و گسترده تر برای جامعه بازی های خود در یوتیوب بسازیم تا این بخش بیشتر رشد کند، و نه فقط اینکه به عنوان یک برنامه YouTube Gaming، جداگانه در دسترس باشد.”

همانطور که بازدید کنندگان بازی ممکن است هر گونه محتوا ذخیره شده و یا مشاهده شده را در طول سال ها در این پلتفرم مشاهده کرده باشند، آنها اکنون از شانس بیشتری برای مشاهده اعلامیه بازی ها در پلتفرم اصلی برخوردار خواهند بود.

اما یوتیوب می گوید امکان انتقال بازی هایی که در YouTube Gaming ذخیره شده اند امکان پذیر نیست و پیشنهاد می کند که مشترکین حساب های YouTube Gaming و اشتراک های معمول YouTube خود را با هم ترکیب کنند.

یکی از کاربران YouTube Gaming، که ویژگی های بازی های گیمینگ را دنبال می کند، از سال 2009 با یوتیوب همکاری داشته است، در این باره می گوید که کانال او از سایت مستقل یوتیوب گیمینگ سود می برده است و اکنون نگرانی است که این موضوع گیمرها را از کانال او بیرون ببرد.

هاب یا پلتفرم خانه جدید دارای انواع مختلفی از بازی ها و ژانرها نیست، بلکه بر محبوبیت ویدیوهایی مانند بازی محبوب Fortnite یا سابقه شخصی شما تمرکز دارد.

به هر حال گفته می شود که این مکان جایی نیست که گیمرها بتوانند بازی هایی را که علاقه مند هستند را جستجو کنند و کانال هایی که آنها را پوشش می دهد را دنبال کنند.

بخش بازی YouTube در سال 2015 در پاسخ به پلتفرم های محبوبی مانند Twitch وارد بازار شد.

این سایت از بقیه یوتیوب جدا و اختصاصی بوده است، به طور عمده به طرفداران کامپیوتر و کنسول، نگاه متفاوت و خاص تری را عرضه می کرد.

این سایت تلاش کرد تا تمرکز خود را بر قابلیت های جدید افزایش دهد و اغلب با ویژگی های جدید توانایی های را آزمایش کرد.

الگوریتم های پیشنهادی یوتیوب ویدیوهای مزبوط تری را بر روی سایت نشان می دهند و منجر می شود تا تماشاگران بیشتری متوجه شوند که به دنبال چه چیزی هستند و هر چیزی را که می خواهند به راحتی کشف کنند.

با این حال، Twitch همچنان در بازار Live نیز فعالیت می کند، با توجه به داده های جمع آوری شده توسط شکرت تجزیه و تحلیل بازی Newzoo.

این پلتفرم متعلق به آمازون است که تقریبا 64،000 کاربر را دارد که در ابتدای سال تولید 1.9 میلیون ساعت فیلم ویدیویی زنده را انجام داده است.

در همان دوره، YouTube Gaming دارای 22،000 کاربر بوده است که محتوای 460،000 ساعت ویدئو را تولید کرده است.

برای مطالعه بیشتر ببینید که گوگل برای رقابتی جنجالی تر، برنامه YouTube Music خود را ارتقاء و گسترش می دهد، یا با این افزونه، صفحات یوتیوب را تا ۵ برابر سریع تر باز کنید.

ویدیوها و مطالب مشابه