فورد GT Gulf Heritage 2019 با رنگ پودری آبی و پرتقالی

فورد نسخه جدید خودرو اسپورت خود را به نام 2019 Ford GT Gulf Heritage به ارمغان می آورد، یک ماشین مسابقه ای با نمادی از پودر آبی و پرتقالی شرکت نفتی Gulf که به زودی و تا سال 2019 تولید و عرضه می شود.

فورد GT Gulf Heritage 2019 با رنگ پودری آبی پرتقالی

هیچ چیز جدیدی در مورد به روز رسانی های نیروی برقی این نسخه جدید وجود ندارد، بنابراین عادلانه است که فرض را بر این بگذاریم که GT 2019 همان موتور 3.5 لیتری V6 با دو توربو و با 647 اسب بخار و 550 پوند فوت گشتاور را نزد خود نگه می دارد.

این مدل ویژه در نسخه ی مختلف در طی دو سال است که تولید می شود و با یک شماره مسابقه ای متفاوت در هر سال ارائه می گردد.

طراحی داخلی نیز برخی از قابلیت ها و ویژگی های خاص Gulf را دریافت می کند. ارزش یک نگاه کردن زیرچشمی به داخل را دارد که می توانید در مجوعه عکس های این خودرو نیز مشاهده کنید.

صندلی ها الهام گرفته از یک طراحی یکپارچه با الگوی خاص و منحصر به فرد، همراه با چرم شبیه به Alcantara مصنوعی که یک جنس میکروفیبری می باشد، با دوخت آبی و نارنجی، و البته یک پلاک سریالی نیز که در پشت آن نصب شده است.

فورد قیمت مورد نظر را برای اتوموبیل Gulf Heritage GT اعلام نکرده است، اما منصفانه است که قیمت آن در نزدیکی نیم میلیون دلار باشد، هر چند که برخی از خبرهای دیگر نیز تقریبا به همین مقدار هزینه اشاره می کنند.

هیچ چیز دیگری در مورد این که چند مدل از ماشین Gulf Heritage GT ساخته خواهد شد، وجود ندارد و یا حتی آیا اینکه حجم تولید به طور کلی محدود می شود یا خیر؟

این مدل سومین خودروی تاریخی مسابقه ای است که با طراحی خاص شرکت Gulf به نسل فعلی فورد GT اضافه می شود.

مدل جدید 2019 Ford GT Gulf Heritage در روز جمعه و در رویداد هفتگی Monterey Cars و در رویداد سالانه Rolex Monterey Motorsports Reunion در شهر Monterey کالیفرنیا معرفی خواهد شد که در مسابقه Weathertech Raceway Laguna Seca نیز از آن استفاده خواهد شد.

مدل سال 2020 این خودرو خاص شماره 9 را می پوشاند.

برای دیدن تصاویر بیشتر از نسخه فورد GT Gulf Heritage 2019 می توانید در زیر بر روی کنار عکس و فلش سمت راست کلیک کنید.

 

 

ویدیوها و مطالب مشابه