اتومبیل مرسدس بنز AMG EQS 53 4MATIC+

معرفی و بررسی اتومبیل جدید مرسدس بنز AMG EQS 53 4MATIC+

همانطور که میدانید یکی از شرکت های بسیار بزرگ اتومبیل سازی دنیا ، شرکت مرسدس بنز آلمان است که در عرصه اتومبیل سازی در جایگاه بسیار بالایی نیز قرار دارد.ما امروز قصد داریم تا جدید ترین اتومبیل شرکت مرسدس آلمان را مورد برسی قرار دهیم و با خصوصیات آن بیشتر آشنا شویم. همراه ما باشید با برسی بیشتر این اتومبیل.

یکی از اتومبیل های پر قدرت دنیا که قرار است در سال 2022 وارد بازار جهانی شود، این اتومبیل می باشد که دارای طراحی منحصر به فرد و زیبایی می باشد.

قدرت اسب بخار این اتومبیل ، 761 می باشد و می تواند تقریبن 560 کیلو وات نیرو برای این اتومبیل ایجاد کند  و حداکثر گشتاور نیروی این اتومبیل 1020 پوند فوت می باشد.

این اتومبیل دارای قدرات بسیار زیادی می باشد و این اتومبیل الکتریکی می تواند 0 تا 100 خود را در کمتر از 3.4 ثانیه به وقوع بپیوندد.حداکثر و سرعت تقریبی این اتومبیل 250 کیلومتر بر ساعت می باشد.

این اتومبیل می تواند در کمتر از 19 دقیقه شارژ باتری خود با 80 درصد برساند و این اتومبیل می تواند با شارژ حداکثر 80 درصد تا 300 کیلومتر مسافت را طی کند.

این اتومبیل دارای سیستم 4 چرخ محرک می باشد.

با تمامی این گفته ها در آخر پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی از این اتومبیل منحصر به فرد و معرکه را تماشا کنید و شاهد تمامی گفته های بنده باشید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را به خود جلب کرده بشد.

... توضیحات کامل