200 بار نیش خوردن در اثر حمله 80,000 زنبور به یک زن آمریکایی

در یک سناریوی کابوس وار یک زن آمریکایی در کالیفرنیا هدف حمله ۸۰ هزار زنبور عسل خشمگین قرار گرفت که در نهایت با ۲۰۰ بار نیش خوردن به بیمارستان منتقل شد.

نیش خوردن اثر حمله 80,000 زنبور زن آمریکایی

رسانه های آمریکایی با گزارشی از این خبر می گویند زنبور ها حتی در آمبولانس نیز این زن را به حال خود رها نکرده و همچنان به نیش زدن ادامه دادند. حتی مسئولان بیمارستان می گویند در اتاق آی سی یو نیز زنبورها وارد شدند و همچنان این زن آمریکایی را هدف نیش های خود قرار دادند.

تصور احاطه شدن توسط ۸۰ هزار زنبور عصبانی بسیار وحشتناک است اما این زن آمریکایی توانسته با ۲۰۰ بار نیش خوردن از این حادثه وحشتناک جان سالم به در ببرد.

افراد شاهد این ماجرا می گویند این خانوم در حال قدم زدن به همراه سگ خود بوده که زنبور های عصبانی به سمت او حمله ور میشوند و با احاطه او شروع به نیش زدن می کنند.

حمله زنبورها به صورت دسته جمعی با این تعداد بسیار بالا نادر است اما گاهی رخ می دهد. در گذشته در اخبار آمده بود که فردی از حمله ۲۰۰ هزار زنبور عسل جان سالم به در برده بود اما بسیاری افراد از این حمله‌ها جان سالم بدر نخواهند برد.

این خانوم آمریکایی که ماریا نام دارد به عنوان یک مستخدم در خانه ای در کالیفرنیا مشغول به کار بوده است که این حادثه برای اتفاق افتاده است. گفته می‌شود در هنگام بررسی دکترها آثار نیش زنبور ها بر روی صورت در اطراف دهان، در گوش ها، گردن و حتی فرق سر او نیز مشاهده می شده است‌.

افراد حاضر در صحنه که شاهد این ماجرا بودند سریع دست به کار شده و تلاش به دور کردن زنبور ها کرده اند. با تماس افراد حاضر با اورژانس آمبولانسی به محل حادثه اعضام شده است. اگر اقدام شاهدین به موقع نبود شاید به قیمت جان این خانوم آمریکایی تمام می‌شد.

ویدیوها و مطالب مشابه