پیشنهادی: چگونه می توان یک سطل زباله جالب و مقوایی را ساخت

خانم های علاقه مند به آشپزی بیشتر اوقات فراغت خود را صرف درست کردن غذاهای متنوع و جدید می کنند. امروزه فست فود با غذاهای اصیل ایرانی به رقابت پرداخته و خیلی سریع جای خود را در سفره های رنگین ایرانیان تثبیت کرده است. به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می کنم این ویدیو را تماشا کنید و یک پیتزا لقمه ای سالم و خوشمزه را درست کنید. پیتزا لقمه ای یک غذای کامل به شمار می آید که در مدت زمان کوتاه با مواد اولیه در دسترس آماده می شود.

4.25 از 5
از 4 رای
(رای دهید)

این پیتزا لقمه ای به گوجه فرنگی، سوسیس یا ژامبون، فلفل دلمه ای قرمز، شوید، پنیر سفت، سس مایونز و نان نیاز دارد.

برای شروع یک گوجه فرنگی، ۸۰-۱۰۰ گرم سوسیس یا ژامبون، ۱٫۲ فلفل دلمه ای قرمز و مقداری شوید را نگینی خورد کنید.

سپس ۸۰-۱۰۰ گرم پنیر سفت را رنده کنید و به مواد بیفزایید. ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز را با مواد ترکیب کنید.

حالا مواد را روی نان موردنظر قرار دهید. به همین ترتیب تمام نان ها را با مواد پر کنید. پیتزاهای لقمه ای را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون فر در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد بگذارید.

پیتزا لقمه ای خانگی شما آماده است. امیدوارم از درست کردن و خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

رای شما به "طرز تهیه پیتزا لقمه ای سالم و خانگی" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مطالب پیشنهادی آموزش
مطالب پیشنهادی بررسی
مطالب پیشنهادی تصاویر
مطالب پیشنهادی تکنولوژی
مطالب پیشنهادی علمی
مطالب پیشنهادی ماشین
مطالب پیشنهادی ویدئو
برخی از محصولات تکنولوژی
دسته بندی
بستن