خوردن غلات پروتئین دار و آجیل های کم کلسترول فشار خون را تنظیم می کند

تحقیقات و مطالعات پزشکی اخیر اثبات کرده اند که خوردن غلات پروتئین دار و آجیل های کم کلسترول (خام) در کنترل فشار خون و کاهش کلسترول و چربی بدن شما بسیار تاثیرگذار هستند.
4.8 از 5
از 5 رای
(رای دهید)
خوردن غلات پروتئین دار و آجیل های کم کلسترول فشار خون را تنظیم می کند

اخیرأ آنالیزهای گسترده و جدیدی در مجله های پزشکی پیشرفت بیماریهای قلب و عروق منتشر شده که نشان می دهد یک رژیم غذایی کامل حاوی پروتئین های گیاهی، فیبرها، آجیل ها و استرول گیاهی در گیاهان خوراکی و غلات، کلسترول و چربی را کاهش می دهد، فشار خون را بهبود می بخشد و نشانه ها و احتمالات موجود دیگر برای مبتلا شدن به خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

برای تنظیم و کنترل فشار خون خود می توانید به راحتی یک رژیم خاص گیاهی بگیرید.

یک رژیم غذایی مبتنی بر یک نمونه الگوی حرفه ای و کامل که شامل غذاهای مبتنی بر گیاهان و غلات می باشد این ضمانت و اطمینان را به شما می دهد تا نگران فشار خون بالا و یا چربی و کلسترل نامنظم نباشید.

رژیم غذایی بر مجموعه ای از چهار نوع غذای اثبات شده با کلسترول پایین تأکید می کند که شامل موارد زیر می گردد:

۱- ۴۲ گرم آجیل (پسته، بادام یا بادام زمینی) در روز

۲- پنجاه گرم پروتئین های گیاهی و غلات مانند: محصولات سویا یا غذایی های مثل (لوبیا، نخود، نخود سبز یا عدس) در روز

۳- بیست گرم فیبر محلول در روز که می توان در مواردی همچون: جو دوسر، جو، فسیلیوم، بادمجان، بامیه، سیب، پرتقال و یا انواع توت ها و خانواده بری ها مثل ( تمشک و یا شاه توت) یافت کرد.

۴- دو گرم استرول گیاهی به صورت روزانه که می توانید از مکمل ها و محصولات گیاهی استرول غنی شده استفاده کنید.

این رژیم مخصوص و حرفه ای غذایی به شما کمک می کند تا کلسترول و فشار خون خود را تنظیم نگه دارید و دیگر نگران چربی و فشار خون بالا نباشید.

متا آنالیز حرفه ای و گسترده ای که صورت گرفته، نشان داده است که پیروی از این رژیم و الگوی غذایی، کلسترول LDL خون را ۱۷ درصد کاهش می دهد، در حالی که مجموع کلسترول ها، تری گلیسرید (triglcyerides)، فشار خون سیستولیک (systolic)، فشار خون دیاستولیک (diastolic) و واکنش پذیری پروتئین C را نیز کاهش می دهد.

همچنین این رژیم غذایی خاص خطر بیماری قلبی عروقی را در گذشت مدت زمان ۱۰ سال به ۱۳ درصد کاهش می دهد.

آزمایشات بالینی پیشین و مطالعات مشاهده شده در این آنالیز، شواهد قوی و مستحکمی را نشان می دهند که یک رژیم غذایی گیاهی مناسب می تواند سلامت قلبی و خونی را بسیار بهبود بخشد.

خانم  Hana Kahleova دکترای پزشکی و فلسفه به عنوان یکی از مدیران تحقیقات بالینی در کمیته پزشکان مسئولیت های پزشکی آمریکا معتقد اند که: “این مطالعات و آنالیزها نشان می دهد که برخی از غذاهای گیاهی مخصوص برای کاهش کلسترول خون و افزایش کلی سلامت قلب و عروق به طور خاص موثر هستند.

بیماری قلبی یکی از علت های اصلی مرگ در آمریکا است که مسئول هر یک از ۴ مورد مرگ می باشد.

در ایران نیز متاسفانه بیماری های قلبی و عروقی بسیار فراگیر شده است و روزانه ۳۰۰ نفر در معرض این نوع بیماری قرار می گیرند.

خوردن آجیل کم کلسترل و غلات گیاهی پروتئینی احتمال مبتلا شدن به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد در صورتی که در کنار رژیم گیاهی خود همچنین غذاهای پرچرب و با کلسترول بالا را نیز مصرف نکنید.

رای شما به "خوردن غلات پروتئین دار و آجیل های کم کلسترول فشار خون را تنظیم می کند" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آموزش
  • بررسی
  • تصاویر
  • تکنولوژی
  • علمی
  • ماشین
  • ویدئو
نحوه ساخت یک اره گرد موتور دار متحرک در خانه
آموزش طراحی لوگوی حرفه ای در برنامه فتوشاپ
چگونه یک دستگاه پوست گیر و جداکننده مغز تخمه آفتابگردان را در خانه درست کنیم !
آموزش طراحی لوگو حرفه ای در برنامه فتوشاپ (Photoshop cc)
ساخت یک منجنیق اسباب بازی جالب با چوب های بستنی و قاشق پلاستیکی
آموزش جاوا اسکریپت – فصل دوازدهم: نوع داده Boolean
۳ راه برای ساخت یک پاور بانک یا باتری خارجی موبایل
چگونه در منزل یک دستگاه برش دهنده میوه کلاسیک و دستی درست کنید!
چگونه فایلها را بین Android و Mac انتقال دهیم
آموزش تعمیر دکمه های صفحه کلید لپ تاپ (HP)
دسته بندی
بستن