بررسی اتومبیل جدید و دوست داشتنی آئودی آر 8 2019

خودرو 2019 Audi R8 به نظر می رسد تازه تر و شفاف تر از همیشه است، اصول پایه R8 باقی می مانند، اما چند ترفند عملکرد عالی و ارتقاء طراحی در ظرافت و زیبایی آن برای سال 2019 ارائه می شود. آئودی R8 به مدت طولانی یکی از ماشین های مورد علاقه ما بوده است و به نظر می رسد که حتی برای مدل سال 2019 بهتر نیز می شود.

اتومبیل آئودی آر 8 2019

آئودی R8 V10 یک ماشین بسیار شیک و کاربردی است که به سادگی می توان عاشق آن شد.

این اتوموبیل جدید آئودی خوش استایل به نظر می رسد و طراحی بسیار باور نکردنی دارد، و در شرایط فوق العاده، می توان آن را نسبتا مقرون به صرفه برای خود در نظر گرفت، همینطور بسیار قابل اعتماد است که در واقع باعث می شود تا راننده کاملا در رانندگی های روزانه خود با اطمینان و امنیت خاطر بهتر، به رانندگی بپردازد.

احتمالا آئودی می توانست بر روی خودرو R8 خود و قابلیت های بی نظیر تازه اضافه شده آن، چندین سال بیشتر مانور دهد، زیرا کاربران می توانستند چند سال دیگر، بدون شکایت، از آن استفاده کنند.

اولین فیلم رسمی معرفی خودرو 2019 AUDI R8 را مشاهده کنید.

با این حال، این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که در این مدل جدید، موتور میانی (mid-engined) موشکی خود را تعویض نکرده است، اما آن را تغییر داده و چند قابلیت ویژه جدید را به سری موتورهای جدید خودرو آئودی R8 خود اضافه کرده است. طرح و برنامه موتور میانی در این باره است که موتور خودرو بین محور عقب و جلو چگونه قرار میگیرد.

اما اول و مهمتر از همه این است که موتور V10 که به طور طبیعی و با سرعت چرخش بالا کار می کند، در این خودرو جدید نیز باقی می ماند و جایی نمی رود، ولی در دو درجه قدرت در دسترس می باشد.

ما حدس می زنیم این بدان معنی است که ماشین استاندارد سری 2019 هنوز 532 اسب بخار تولید خواهد کرد و مدل پلاس آن 602 اسب بخار خالص خواهد داشت، اگر چه در این لحظه این مشخص نیست و شرکت آئودی نیز آن را مشخص نکرده است.

از لحاظ تغییرات عملکرد، آئودی قول داده است خودرو R8 در سال 2019 در قالب برخی از سیستم های تعلیق یا همان سیستم فنربندی و تنظیمات فرمان، کمی دوست داشتنی تر عمل کند.

باز هم، سازنده خودرو های اتوماتیک آلمانی در مورد آنچه که در سیستم تعلیق در حال تغییر است، خیلی تکنولوژی خاصی را پیاده سازی نکرده است، اما فرمان برای تنظیم بازخورد بیشتر تنظیم شده و هنوز یک سیستم هدایت دینامیکی نسبی-متغیر و اختیاری در دسترس است.

شما می توانید در زیر مجموعه عکس های R8 Coupe 2019 و R8 Spider 2019 را  مشاهده کنید.

آئودی همچنین تنظیمات محیط رانندگی جدیدی را به R8 منتقل می کند.

به طور خاص، آن تنظیمات رانندگی در محیط های خشک، مرطوب و برفی را به حالت عملکرد خودرو اضافه کرده است.

صادقانه بگویم، ماواقعا دوست داریم که ببینیم یک نفر به صورت دیوانه کننده ای خودرو R8 V10 Plus خود را در برف برای عملکرد رانندگی آن امتحان می کند، اما حتی در حالی که تمام چرخها در عملکرد جاده های برفی بسیار عالی می باشند، باز هم من که نمی خواهم آن را امتحان کنم.

چرخ های سبک وزن 20 اینچی به عنوان یک گزینه در دسترس هستند، همینطور چرخ های 19 اینچی به صورت استاندارد در ابتدا در دسترس می باشند.

همانطور که قبلا نیز گفته شد و همانطور که انتظار می رود در این نوع ماشین ترمز کربن سرامیکی نیز در دسترس است.

آئودی همچنین شکاف جلو خودرو را اصلاح کرده و آن را به پلاستیک تقویت شده کربن، تغییر می دهد که کمی بیش از 4.4 پوند برای آن ها و در نتیجه مشنری ذخیره کرده است.

اتوموبیل Spider 2019 آئودی نیز همچنین همان تغییرات ظاهری جدید و عملکرد کارایی خاص موتوری را دریافت می کند.

صحبت از جلو خودرو ها شد، جلو اتوموبیل R8 در حال حاضر تقریبا مربعی به نظر می رسد، با برخی از دریچه های خنک کننده در پشت پلاک، هنوز هم پنجره های داخلی مرکزی قابل توجه است، زیرا که به معنای اصلی مدل آئودی قاتل Quattro از سال 1980می باشد.

از عقب، یک طراحی مجدد منتشر شده با یک خروجی اگزوز مرکزی دیده می شود.

همچنین دو رنگ جدید برای آئودی R8 2019 وجود دارد: آبی Ascari و خاکستری Kemora.

در حالی که هر یک از تغییراتی که آئودی در مدل های 2019 R8 Coupe یا نمونه Spider خود ایجاد می کند بزرگ است، آئودی در آینده آپدیت های بهتری را برای سیستم های این اتوموبیل ها ارائه خواهد داد که در نتیجه تجمع این ارتقاء های کوچک باید این خودروی بزرگ را حتی بهتر و عالی تر نیز بکند.

در زیر می توانید ویدئو تست شروع به حرکت خودرو آئودی R8 V10 RWS به عنوان یک نمونه خاص دیگر از این سری خودرو ها، که آئودی از این اتومبیل فقط 999 دستگاه تولید خواهد کرد، را مشاهده کنید.

آئودی ارائه جدید خودرو R8 تازه خود را در اروپا در اوایل سال آینده شروع خواهد کرد، و در حال حاضر نماینده شرکت فقط به Roadshow می گوید که در سال 2019 امیدواریم تا اکثر بازار های دنیا از جمله بازار ایالات متحده را تصرف کنیم.

بیشتر بخوانید: ماشین Audi PB 18 E-tron، محصول جدید آئودی، با طراحی خاص، فولکس واگن و راه اندازی کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در چین.

در این بخش می توانید گالری تصاویر اتوموبیل A6 سری جدید Audi 2019 را مشاهده کنید.

ویدیوها و مطالب مشابه