طرح مفهومی ماشین وانت های 2019 Ram 1500، با استایلی خاص در نمایشگاه SEMA

اتوموبیل های وانت 2019 Ram 1500 برای همایش و رویداد SEMA آماده می شوند. در اینجا می توانید در مورد طرح مفهومی این خودروهای اصلاح شده 2019 Ram 1500 مطالعه کنید و عکس های این اتوموبیل های وانت دوکابینه بی نظیر شرکت رام را مشاهده کنید.

طرح مفهومی ماشین وانت 2019 Ram 1500 با استایلی نمایشگاه SEMA

دو نمونه اتوموبیل وانت بار از شرکت رام، که در زمینه تولید خودروهای سواری باری بسیار معروف و پرطفدار است، یک نمونه خودرو Mopar-Modified Ram 1500 با طراحی به اصطلاح Rebel یا همان شورشی و طغیان کننده و یک نمونه دیگر از Low Down Ram 1500 که می تواند سطح پائین تر اما ویژگی های خاص تری را ارائه دهد.

هردو این اتوموبیل های وانت شرکت رام در نمایشگاه SEMA معرفی خواهند شد که از تاریخ 30 اکتبر تا 2 نوامبر در لاس وگاس آمریکا برپا خواهد گشت.

طرح مفهومی اتوموبیل پیکاپ Mopar-Modified Ram 1500

نمونه اصلاح شده خودرو 2019 Mopar Ram 1500 ممکن است یک نام خاص را برای شنیدن ارائه ندهد، اما همه آن در مورد کارایی و ویژگی های منحصر به فرد است، سوار بر یک اتوموبیل شاسی بلند با 2 اینچ صفحه کمکی در کنار درب ها برای سوار شدن، با بسیاری از لوازم جانبی شیک و بسیار موثر و تاثیر گذار برای مسافرت ها، می تواند آرزوی هرکسی باشد.

قسمت بار خودرو رام 1500 برای بار زدن و نشستن مناسب و کارآمد می باشد و دارای پنج چراغ 5 اینچی LED و همچنین یک حامل تایر یدکی ساخته شده در عقب خود است.

همینطور یکی از مزایای دیگر این خودرو استفاده از محصولات FCA در مورد خدمات پس از فروش آن است؟ لوازم جانبی خودرو رام Mopar در صورت بدون عملکرد، گارانتی خودرو یا وانت بار را خنثی نکنید، آن ها قابل تعویض هستند، به علاوه آنها معمولا می توانند به پرداخت ماهیانه خودرو منتقل شوند.

 

مجموعه ای جدید از رنگ گرافیکی سیاه ساتن مانند و درخشان که در سمت انتهای خودرو به پایان می رسد.

این طراحی های گرافیکی تولیدی نیستند، اما آنها به نظر می رسند که در یک جهت هدایت می شوند.

هر دو مدل Low Down و Mopar-Modified Ram 1500 در نمایشگاه نشان داده خواهند شد، و آنها دارای یک کاپوت برجسته برای انتقال گرما حاصل قدرت بالای این اتوموبیل ها می باشد.

قرار دادن یک تایر یدکی در پشت بار باعث افزایش عبور از زمین و جاده های آفرود می شود و قابلیت جابجایی در جاده ها را گسترش می دهد.

این نیز بسیار جالب و موثر به نظر می رسد.

طرح مفهومی ماشین باری 2019 Ram 1500 Low Down

مدلهای 2019 Ram 1500 با رنگ دوتایی در دسترس هستند، اما هیچ کدام از آن ها رنگهای شکسته شده مانند نمونه Low Down را ندارند.

این طرح سفارشی SEMA نشان می دهد که وانت بار دارای یک رنگ براق سیاه در بالا و یک رنگ نقره ای خاص در پایین تر است، با دو رنگ برنزی برای نوار های بغل گلگیر های خودرو.

شرکت رام این پالت رنگ را “Brassphault” می خواند.

مفهوم رام 1500 Low Down کمی پایینتر و نزدیک تر به سطح زمین است و این به دلیل نداشتن کیت جای پای 2 اینچی در جلو و عقب همانند نمونه اولیه آن است.

نمونه Low Down همچنین ویژگی های پوششی مانند درب عقب سختی را نشان می دهد.

این خودرو وانت بار دارای یک گیرنده در این درب عقب جمع شونده برای جلوگیری از خرابی، خش و بسته شدن ناگهانی می باشد.

در این بخش ویدئو تست تصادف جهت سمت راننده برای خودرو ۲۰۱۶ Ram 1500 را مشاهده کنید.

ویدیوها و مطالب مشابه