رانندگی آفرودی اتومبیل جیپ گرند چروکی 2021

معرفی و نگاهی به رانندگی آفرودی اتومبیل جیپ گرند چروکی 2021

اتومبیل Jeep Grand Cherokee یک اتومبیل بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد که در دنیا توانسته است نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. این اتومبیل از قدرت بسیار عالی و بالایی برخورد دار می باشد که می تواند نظر شما را نیز به خود جلب کند. همراعه ما باشید با برسی بیشتر این اتومبیل.

این اتومبیل دارای چندین نمونه مختلف می باشد که حال ما می خواهیم دو نمونه بسیار عالی و قدرتمند این اتومبیل را مورد برسی قرار دهیم.

قبل از برسی کردن باید به یک نکته بسیار عالی توجه کرده که امروز در تمامی اتومبیل های جیپ می توان دید که نام این نکته بسیار مهم سیستم Selec-Terrain می باشد که به اتومبیل این اجازه را می دهد تا در 5 حالت مختلف زمین  که شامل ( خودکار،ورزشی،راک،برف و ماسه) می شود، به راحتی حرکت کند و دچار هیچگونه مشکل نمی شود.

نوع مدل اول(جیپ گرند چروکی L): این اتومبیل دارای یک موتور بسیار قدرتمند و کم مصرف می باشد که در زمان رانندگی  عملکرد خوبی برای این اتومبیل ایجاد می کند.

این اتومبیل دارای که موتورV6 بسیار قدرتمند می باشد که دارای پیشرانه تمامی آلومینومی  3.6 لیتری می باشد.  قدرت اسب بخار این اتومبیل 293 می باشد و قدرت گشتاور نیروی این اتومبیل ، 260 پوند فوت می باشد.

نوع مدل دوم (جیپ گرند چروکی L):  دارای قدرت بسیار زیادی می باشد، افرادی که به اتومبیل بسیار قدرتمندی نیاز دارن، نوع دوم بهتر می باشد.

نوع دوم اتومبیل دارای موتور V8  با پیشرانه 5.7 لیتری می باشد. قدرت اسب بخار نوع دوم ، 357 می باشد و قدرت گشتاور نیرو 390 پوند فوت می باشد.

این اتومبیل در دو نمونه دارای چرخ های 18 اینچی آلومینیومی  می باشد. اتومبیل طراحی اتومبیل در نمونه دوم بهتر کرده است تا در کنار اضافه شدن قدرت و گشتاور نیروی بیشتر، اتومبیل با طراحی جدید روانه بازار جهانی کند.

با تمامی این گفته در آخر پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی از این اتومبیل را تماشا کنید و لذت ببرید و شاهد تمامی گفته های بنده باشید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.

... توضیحات کامل