تست ایمنی اتومبیل تویوتا هایلندر دارای ایمنی بارنکردنی

برسی تست ایمنی اتومبیل تویوتا هایلندر ، دارای ایمنی بارنکردنی

ما امروز قصد داریم تا در یک تریل بسیار کوتاه به شما نشان دهیم که تست ایمنی اتومبیل Toyota Highlander چگونه می باشد و این اتومبیل از چه قدرت برخورد دار می باشد و تست ایمنی او در چه جایگاهی نیز قرار دارد. همراه ما باشید با برسی مشخصات ایمنی این اتومبیل.

تویوتا هایلندر (به عنوان Kluger در استرالیا فروخته می شود) دارای رتبه ایمنی 5 ستاره ANCAP است. دو کیسه هوای جلو ، جانبی محافظ سر (ردیف اول ، دوم و سوم) ، و کیسه هوای محافظ سینه جانبی (ردیف اول) و کیسه هوای زانو راننده از استاندارد هستند.

کیسه هوای مرکزی برای به حداقل رساندن صدمات سرنشینان در تصادف از راه دور در دسترس نیست.

ترمز اضطراری خودکار (Car-to-Car، Vulnerable Road User and Junction Assist) و همچنین سیستم پشتیبانی از خط با کمک نگه داشتن خط (LKA) ، هشدار خروج از خط (LDW) و حفظ خط اضطراری (ELK) ، و سرعت پیشرفته سیستم کمک (SAS) در همه انواع استاندارد است.  

این اتومبیل یکی اتومبیل معرکه است و توانسته است در تست ایمنی امتیاز 5 را از 5 کسب کند که این واقعا یک عملکرد عالی از سازنده را نیز نشان می دهد.

با تمامی این گفته ها در آخر پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی از این برسی تست ایمنی را تماشا کنید و شاهد گفته های بنده باشید و لذت ببرید.

امیدوارم این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را به خود جلب کرده باشد.

... توضیحات کامل