تست رانندگی آفرودی خودور جیپ واگونیر اتومبیل معرکه

برسی و تست رانندگی آفرودی خودور جیپ واگونیر، یک اتومبیل معرکه

امروز قصد داریم تا اتومبیل جیپ واگنیر را مورد تست قرار دهیم و بدانیم این اتومبیل شاسی بلند و لوکس ، دارای چه قابلیتی می باشد و در آینده چگونه عملکردی از خود نشان می دهد. همراه ما باشبد با برسی و تست راننگی اتومبیل جیپ واگنیر.

قیمت تقربی این اتومبیل در ایالات متحده آمریکا 86995 دلار می باشد و در حال حاضر در نمایشگاه های اتومبیل فروشی موجود می باشد.

این اتومبیل دارای 4 چرخ محرک می باشد  می البته این اتومبه شما این امکان را می دهد که بتوانید سیستم چهار چرخ محرک خود را به دو چرخ محرک نیز تغییر دهید. این اتومبیل توانسته است در زمین های مختلف تست رانندگی شود و به رانند شاهد چسبندگی بسیار زیاد اتومبیل به زمین باشد.

این اتومبیل دارای یک سنسور مشخص است که کاملا الکتریکی است و زمانی که چرخ های اتومبیل لغزش داشته باشند، به شما فروا این هشدار را می دهد. این اتومبیل در 5 نوع مسیر مورد برسی و تست قرار گرفته است : جاده آسفالت، ورزشی، راک، برف، ماسه و گل . این اتومبیل توانسته است در این 5 مسیر عملکرد بسیار خارق العاده ای از خود نیز به نمایش بگذارد.

این اتومبیل یک اتومبیل کاملا لوکس و معرکه است که شما می توانید آن را برای خود خرداری کنید. این اتومبیل به زودی به تولید انبوه می رسد و در تمامی نمایشگاه های دنیا موجود می باشد.

با تمامی این گفته ها در آخر پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی و تست از این اتومبیل معرکه را تماشا کنید و شاهد گفته های بنده باشید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را به خود جلب کرده باشد.

... توضیحات کامل