جنگ اوبر و لیفت بر سر خرید سرویس اشتراک اتوبوس Skedaddle

بیزینس مدل Skedaddle شبیه بیزینس مدل اوبر و لیفت است، یعنی بر اساس به اشتراک گذاری وسیله حمل و نقل سرویس ارائه می دهد. با این تفاوت که Skedaddle در مسافرت های بین شهری و مسافت های طولانی برای هماهنگی مسافران استفاده می شود.

جنگ اوبر لیفت سر خرید سرویس اشتراک اتوبوس Skedaddle

اوبر و لیفت می خواهند تمام حمل و نقل کاربران با سرویس های آن ها انجام شود. درون شهری یا بین شهری، مسافت های کوتاه یا طولانی فرقی نمی کند. همین چند هفته قبل اوبر، کمپانی Jump که یک سیستم اشتراک دوچرخه است را با مبلغ 200 میلیون دلار خریداری کرد. همین طور جنگ این کمپانی ها در گرفتن بازار اسکوتر های اشتراکی در سانفرانسیسکو همچنان ادامه دارد.

حالا خبر می رسد این دو غول حمل و نقل آمریکایی بر سر خرید سرویس اشتراک اتوبوس بین شهری Skedaddle با یکدیگر در رقابتی شدید هستند.

اوبر حداقل یک ماه است که برای خرید کمپانی Skedaddle در حال رایزنی است. همین طور کمپانی Lyft نیز به تازگی علاقه فراوانی به خرید Skedaddle نشان داده است. مسئولان اوبر و Skedaddle از صحبت در این مورد خودداری کرده اند. اما مسئولان Lyft به کلی مزاکراتشان را انکار کرده اند می گویند علاقه ای به خرید کمپانی Skedaddle ندارند.

Skedaddle در سال 2015 برای کمک به افراد مختلف برای یافت کم هزینه ترین روش سفر بین شهری به فستیوال های موسیقی و دیگر تجمعات عمومی، ساخته شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

محل اصلی حضور و فعالیت شرکت Skedaddle در بوستون و نیویورک آمریکاست.

این کمپانی در ماه مارچ 2018 بسیار مورد توجه رسانه های مختلف آمریکا قرار گرفت. این شرکت اعلام کرد در زمان برگذاری رژه بانوان در ماه مارچ 2018، حدود 11 هزار نفر از سرویس های این کمپانی برای شرکت در این رژه استفاده کرده اند.

باید دید مسئولان کدام کمپانی می توانند Skedaddle را به فروش سرویس خود متقاعد کنند.

ویدیوها و مطالب مشابه