Lyft به استفاده کنندگان از اسکوتر و دوچرخه های الکترونیک تخفیف خواهد داد

با ورود اوبر و لیفت به تمامی روش های حمل و نقل، این بازارها به میدانی برای یک جنگ تمام عیار بین این دو غول حمل و نقل آمریکایی تبدیل شده است. لیفت برای برتری در این رقابت قصد دارد به استفاده کنندگان از اسکوتر ها و دوچرخه های الکترونیک خود تخفیف ویژه ای دهد.

Lyft کنندگان اسکوتر دوچرخه الکترونیک تخفیف

شرکت لیفت و اوبر قصد دارند تا با اجرای برنامه‌هایی، تمامی روش های حمل و نقل مانند تاکسی، اتوبوس، دوچرخه یا اسکوتر را در دست خود بگیرند. آنها می‌خواهند تمام روش های حمل و نقل را در یک نرم افزار به کاربران خود ارائه دهند.

شرکت لیفت در همین جهت، اقدام به خرید چند استارتاپ مربوط به دوچرخه های الکترونیک و اسکوتر های برقی در سرتاسر آمریکا کرد. اوبر نیز با برنامه ای مشابه تلاش گسترده ای برای ورود به بازار اسکوتر ها و دوچرخه ها کرد.

به تازگی کمپانی لیفت Motivate، یک سرویس به اشتراک گذاری دوچرخه در نیویورک و سانفرانسیسکو را به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری کرده است. این کمپانی همچنین در حال مذاکره با بسیاری از استارتاپ های در زمینه مشابه است تا آن ها را نیز در مجموعه خود ادغام کند.

کمپانی هایی مانند Spin که در زمینه اشتراک اسکوتر فعالیت می کند، در حال مذاکره با لیفت برای واگذاری سرویس های خود هستند. لیفت قصد دارد سرویس های خریداری شده را در نرم افزار Lyft برای استفاده کاربران ادغام کند.

در رابطه با تاریخچه رقابت کمپانی لیفت و اوبر برای ورود به بازار نقل و انتقالات مختلف، می توانید مطالب “آغاز جنگ فرسایشی اجاره اسکوترهای برقی بین کمپانی های بزرگ در سان فرانسیسکو” و “جنگ اوبر و لیفت بر سر خرید سرویس اشتراک اتوبوس Skedaddle” را در نترال بخوانید.

 

اکنون گفته می شود اوبر قصد دارد در زمینه بازاریابی نیز رقابت خود را با اوبر بیشتر کند. این کمپانی سرویس هایی در حد رقابت با اوبر در سرتاسر آمریکا عرضه می کند اما اوبر کمپانی محبوب تری محسوب می شود. مسئولان لیفت از این موضوع آگاهی دارند و می خواهند با ارائه تخفیف های ویژه کاربران بیشتری را به استفاده از سرویس های اسکوتر و دوچرخه الکترونیک خود ترغیب کنند. این تخفیف ها گفته می شود در برخی مسیر های شلوغ تا 100% نیز خواهد بود.

کمپانی لیفت درباره هدف این طرح تخفیف می گوید که قصد دارند با ارائه تخفیف های ویژه به کاربرانی که می توانند از اسکوتر و دوچرخه های الکترونیک استفاده کنند، آن ها را ترغیب کنند تا کمتر از اتومبیل های شخصی برای رفت و آمد استفاده کنند.

از آنجایی که اوبر اولین سرویس اشتراک اتومبیل در آمریکاست، کمپانی لیفت از محبوبیت کمتری نسبت به اوبر در بین کاربران سرویس اشتراک اتومبیل برخوردار است. اما هنوز اوبر آن طور که باید، نتوانسته است بازار اسکوتر ها و دوچرخه های الکترونیک اشتراکی را در دست بگیرد. شرکت لیفت امیدوار است در بازار های اسکوتر ها و دوچرخه های الکترونیک، بتواند خود را زودتر از کمپانی اوبر در بین افراد معرفی و محبوب کند.

ویدیوها و مطالب مشابه