سازندگان بازی جدید Avengers دلیل تفاوت شخصیت و کارکترها را بیان می کنند!

توسعه دهندگان و سازندگان بازی جدید Avengers Marvel یا همان انتقام جویان، توضیح می دهند که چرا Iron Man و شخصیت های دیگر این بازی Avengers با شخصیت های فیلم متفاوت اند. چندی پیش با انتشار ویدئو بازی جدید انتقام جویان از جانب طرفداران فناوری یک واکنش بزرگ به ظاهر قهرمانان در بازی ویدیویی آینده شکل گرفت. اما از طرفی توسعه دهندگان و برنامه نویسان این بازی خواهان درک بیشتری در این باره شده اند. آنها هرگز از اسکنر بیومتریک، برای تشخیص چهره شخصیت ها استفاده نکرده اند.

سازندگان بازی Avengers دلیل تفاوت شخصیت کارکترها بیان

در هفته گذشته در رویداد بزرگ 2019 E3، شرکت Square Enix چیزی را که جهان در انتظار آن بود را معرفی و رونمائی کرد: یک بازی ویدئویی Avengers با همکاری مارول و بودجه اختصاص داده شده به آن.

این عنوان می تواند برخی از محبوب ترین شخصیت های سینمایی را به نمایش بگذارد: کاپیتان آمریکایی مارول، مرد آهنین، Black Widow، هالک شگفت انگیز و تور.

فقط یک مشکل وجود داشت.

آواتار های ویدئویی بازی چیزی شبیه به شخصیت هایی که ما در دهه گذشته می شناختیم و حتی آن ها را دوست نیز داشتیم، نبودند.

و حتی صدایی هم مانند آنها را نیز نداشتند. آنها کاملا متفاوت بودند.

البته مردم و طرفداران ناامید شدند به شدت هم نا امید شدند، هنگامی که شایعه ها در مورد بازی جدید Avengers شروع شد، بیشتر تصور می شد این بازی که با بودجه بزرگ Marvel Cinematic Universe همراه است همان بازی باشد که کاربران انتظارش را داشت اند، به خصوص از آنجایی که توسط Crystal Dynamics توسعه داده شده، تیمی که بر روی کار خاص مانند Tomb Raider نیز کار می کرده است.

شما در اینجا می توانید رونمائی از تریلر بازی جدید Avengers در همایش E3 2019 و انتشار آن در سال ۲۰۲۰ را مشاهده کنید.

شان اسکایگ (Shaun Escayg) در مصاحبه ای توضیح داد: “ما چند چیز را می دانیم.”

او در ادامه گفت: “ما می دانستیم که می خواهیم یک بازی اصلی Avengers را با داستان اصلی ایجاد کنیم. ما می خواستیم به ریشه ها بازگردیم، که کتاب های کمیک و داستانی بودند. ما از کتاب های کمیک الهام گرفته بودیم. ما می خواستیم مطمئن شویم شخصیت های ما در داستان ما زندگی می کنند، و بنابراین داستان ما را نشان می دهند. “

با توجه به حرف های اسکایگ، این ایده نیز وجود دارد که شاید کریستال دینامیک ممکن است از شباهت ها و یا صدای کارکترهای سینمایی جهان مارول نیز استفاده نکند، نه حتی در ابتدای توسعه.

او گفت: “ما می خواستیم به وضوح نشان دهیم که این نگاه و دید ما بر Avengers بوده است.”

سال گذشته نیز Insomniac Games مرد عنکبوتی را منتشر کرد، یک بازی که بسیار مشابه بود.

اما تفاوت این است که، به عنوان یک مخاطب، ما پیتر پارکر در مرد عنکبوتی را با بازیگران مختلف می شناسیم مانند (Tobey Maguire ، Andrew Garfieldو Tom Holland).

اما در سری فیلم انتقام جویان یک بازیگر برای هر نقش وجود دارد، مثلا کریس ایوانز (Chris Evans)، برای نقش کاپیتان امریکایی، که به معنای واقعی کلمه، این کمی متفاوت است.

اسکایگ اذعان می کند که این “چالش برانگیز” است.

شاید بزرگترین چالش، این است که Avengers مارول به وضوح از نمایش تئاتری جهان سینمایی مارول استفاده می کند.

مثلا در نسخه آزمایشی که شاهد آن بودیم، هالک به دشمنان خود بسیار شبیه به فیلمهای Avengers ضربه می زند.

همین امر برای کاپیتان امریکایی و مرد آهنین نیز صادق است.

به گفته توسعه دهندگان، این یک بازی کپی شده از فیلم نیست.

این به این دلیل است که آنها با یک پایه و اساس شناخته شده اند.

وینس ناپولی، طراح مبارزه، توضیح داد: “من فکر می کنم احتمالا فیلم ها یک رویکرد مشابه دارند.”

او در ادامه گفت: “فیلم ها این شخصیت ها را مجددا تغییر نداده اند، درست است؟ آنها همان شخصیت هایی هستند که برای ما شناخته شده اند. بنابراین وقتی فیلم هایی شبیه را نیز می بینید، این کار را می کنیم که” هی، این یک نمونه از آن است “… در اینجا تفسیر و نمونه ما از چیزی شبیه به آن ها است. همه اینها از همان سبک و استایل مرجع بهره می برند و عکس العمل هایی مشابه و یکسان دارند”.

Escayg گفت که او از فشار ها که با ساخت بازی Avengers در این مقیاس وجود دارد، آگاه است، اما او معتقد است که داستان آن ارزش صحبت کردن دارد.

او در نهایت به طرفداران گفت: “در این سفر با ما باشید.” “به من اعتماد کنید، داستان واقعا خوب است. با ما الهام بگیرید.”

برای مطالعه بشیتر ببینید که پلتفرم های بازی cloud gaming مانند گوگل استادیا: تحولی در صنعت بازی ها تا سال ۲۰۲۰ و یا کمپانی EA لیست مجموعه بازی های برتر همایش E3 2019 خود را اعلام می کند!

ویدیوها و مطالب مشابه