تست تصادف برای حفاظت از مسافرین عقب خودروها
مطالعه جدید سازمان IIHS نشان می دهند که در تست ها و آزمایشات آن ها مسافران صندلیهای عقبی که کمربند ایمنی خود را نبسته اند، کشته شده و یا به طور جدی مجروح شده اند، این نشان می دهد که سیستم های پیچیده تری در پشت خودروها مورد نیاز است. ساکنان صندلی های جلو، از پیشرفت هایی مناسب استفاده می کنند، قابیل تهای ایمنی مانند ایربگ های هوا و کمربند ایمنی که در طی یک تصادف به خوبی کار می کنند تا راننده و مسافر را در موقعیت مناسب نگه دارد و نیروها را در بدن مدیریت کند. اما ساکنان پشت صندلی از این تکنولوژی به همان اندازه بهره ای نبرده اند. مطالعه جدید نگاهی دقیق تر به انواع خاصی از آسیب های ناشی به مسافران عقب در در هنگام تصادفات می اندازد. IIHS با استفاده از اطلاعات برای توسعه یک آزمون تصادف جلو عمل کرده است که حفاظت از پناهندگان در عقب و جلو را ارزیابی خواهد کرد. این موسسه در حال حاضر یک سری آزمایش های تصادف تحقیقاتی را به عنوان بخشی از این پروژه انجام می دهد.
