کمپانی Waymo زیر مجموعه کمپانی الفبت می باشد که همچنین صاحب کمپانی گوگل نیز هست. هدف این کمپانی از ارائه سرویس به مشتریان والمارت، ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از اتومبیل های خودران این کمپانی است. همچنین آنها قصد دارند تا این خودرو را به صورت عملی در عملیات های تجاری مورد استفاده قرار دهند، تا از نیازهای کاربران به طور کامل به صورت عملی آگاه شوند.
مارکتینگ کمپانی Waymo از هنگامی شروع می شود که کاربر سوار ماشین های این شرکت شده و به سمت فروشگاه والمارت حرکت میکند. تمرکز کمپانی Waymo بر روی کسب درآمد از طریق ارائه سرگرمی های درون ماشین است.
در این سرویس که با همکاری فروشگاه والمارت به کاربران ارائه شده است، خریدها ابتدا توسط کاربر به صورت آنلاین خریداری و بسته بندی توسط کارمندان والمارت انجام میشود و سپس خودروهای Waymo مشتری را از درب منزل سوار کرده و به سمت والمارت حرکت میکند.
برای جلب توجه مشتری ها به این سرویس، والمارت قصد دارد تخفیف ویژه در هنگام استفاده از این سرویس را به کاربران ارائه دهد. احتمالا این تصمیم در میزان استفاده مشتریان از این سرویس موثر خواهد بود.
کمپانی Waymo باتجربه ترین شرکت در زمینه اتومبیل های خودران است که به تازگی سیستم راننده هوشمند خود را 8 میلیون کیلومتر آزمایش کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره سیستم راننده خودران کمپانی Waymo می توانید مطلب “سیستم راننده اتوماتیک Waymo تاکنون 8 میلیون مایل آزمایش شده است” را در نتران بخوانید.
والمارت نیز به خاطر تخفیفهای فوق العاده ای که میدهد و برچسب قیمت های فوق العاده که بر روی محصولات موجود در فروشگاه خود قرار میدهد، از محبوبترین مکان ها برای خرید اجناس در آمریکا محسوب می شود.
همکاری این دو شرکت میتواند به سود هر دوی آنها تمام شده و همچنین سرویس فوق العاده ای برای کاربران باشد.