اوبر، رانندگان ایمنی ماشین های خودران خود را کاهش می دهد

حدود 100 نفر از کارگران اوبر کم تر می شوند. اوبر، اپراتورهای ایمنی خودروهای خودمختار خود را در پیتسبورگ اخراج کرده است، زیرا طبق گزارش کوارتز و تائید خود شرکت، در ماه مارس، یکی از خودرو های خودمختار آن ها که با استراتژی خاص خود مشغول به کار بوده است، یک تصادف مرگبار درTempe، Arizona، را به همراه داشته است.

اوبر رانندگان ایمنی ماشین خودران کاهش

طبق گزارش ها، این شرکت در روز 11 جولای یک نشست تشکیل داد تا حدود 100 نفر از کارکنان ایمنی، راننده هایی که وسایل نقلیه خودران را رانندگی می کنند و عملیات آن ها را نظارت می کنند را در این نشست منع موقعیت و منع پست کند.

همچنین گزارش می نویسد که رانندگان حقوق و دستمزد خود را حفظ کرده، اگرچه اوبر پس از مرگ ناگهانی 19 مارس در آریزونا، آزمایشات رانندگی ماشین های خودران خود را در آمریکای شمالی متوقف کرده است.

کمپانی اوبر قصد دارد 55 شغل جدید به نام متخصصان ماموریت (mission specialists) ایجاد کند

اوبر قصد دارد 55 موضع و شغل جدید به نام متخصصان ماموریت را برای هر دو، ارزیابی طول مسیر راه و آزمایش چگونگی مسیر وسایل نقلیه خودمختار ایجاد کند.
یک سخنگو از شرکت اوبر گفت که این شغل نیاز به تخصص فنی بیشتری نسبت به شغل حذف شده قبل دارد.
اوبر هنوز خودروهای خودگردان خود را در یک زمین ثابت بزرگ در خارج از پیتسبورگ تست می کند، همچنین متخصصان مأموریت جدید نیاز به آموزش در مورد پروتکل ها و تشریفات دارند.
به رانندگان ایمنی قبلی برای دعوت به درخواست برای این نقش های جدید با توجه به تخصصشان اولویت داده می شود.
همینطور سخنگو افزود، آنها می توانند برای کارهای غیر وابسته به شرکت فعالیت کنند.

سخنگو شرکت اوبر در بیانیه ای گفت: “تیم ما متعهد به ایجاد فناوری ایمن برای ماشین های خودگردان است و ما منتظر بازگشت به جاده های عمومی در ماه های آینده هستیم”.
بنابراین، به نظر نمی رسد که اوبر از جاه طلبی های عرصه خودروهای خودگردان خود رها شود، فقط به نظر می رسد که آن را کمی در حال حاضر کاهش داده است.
پس از تصادف یکی از ماشین های خودران که یک عابر پیاده 49 ساله را کشته است، فرماندار آریزونا این شرکت را از آزمایش در جاده های عمومی ممنوع کرد.
بعد از مدتی، اوبر حدود 300 نفر از اپراتورهای ایمنی خود را در آریزونا غیر فعال کرد و عملیات رانندگی مستقل ماشین های خودمختا خود را در این دولت لغو کرد.

یک گزارش اولیه از هیئت امنیت ملی ترافیک گفت که خودرو قبل از اصابت سرعت خود را کم نکرده است که به همین علت این ماشین خودران به Elaine Herzberg خورده و او را کشته است.
همچنین پلیس Tempe گزارش داد که راننده ایمنی در هنگام تصادف در حال تماشای صدا بر روی تلفن خود بوده است.

خودروهای خودران این شرکت قبلا در سان فرانسیسکو و تورنتو آزمایش شده بود.
اما پیتسبورگ، خطوط خیابانی داشت که هر دو شهر که در آن گروه های فناوری پیشرفته Uber مستقر هستند را به هم متصل می کرد و اولین شهری که در ماه سپتامبر 2016 اولین استارت شروع به آزمایش های این ماشین های مستقل را زد، به طور مشخص می توان گفت اوبر علاقه مند به ادامه آزمایش خود در این شهر است.
در ماه مه گذشته، دارا خسروشاهی، مدیر عامل شرکت اوبر، گفت که این شرکت طی چند ماه، امتحانات و ازمایشات خود را برای رانندگی ماشین های خودران انجام می دهد، بعدها، این اطلاعات و خبرها نشان داد که اوبر به ماه August به عنوان یک تاریخ شروع بالقوه نگاه می کند و چشم دارد.

ویدیوها و مطالب مشابه