یک دکمه ویرایش در Twitter، این چگونه ممکن است؟

توئیتر بر روی یک دکمه ویرایش کار می کند، اما این، آن چیزی نیست که شما فکر می کنید، این به مدت زمان یک دهه در حال ساخت است... و هنوز نیز ادامه دارد. ایجاد یک دکمه ویرایش کلی برای تغییر توئیت ها، و یا ویرایش و تغییر اطلاعات کاربران در Twitter چگونه امکان دارد؟

دکمه ویرایش Twitter

در کل، می توان گفت Twitter به دلایل مختلفی یکی از مکان های بسیاری گیج کننده و عجیب است، اما شاید عجیب و غریب تر از آن این است که از زمان تأسیس این برنامه پیام رسانی اجتماعی در سال 2006، دکمه ویرایشی در آن وجود ندارد.

اما این ممکن است تغییر کند و آن هم به زودی.

گزارش شده است که مدیرعامل این شرکت، جک دورسی (Jack Dorsey)، در همایشی در هندوستان می گوید که این شرکت در حال افزودن قابلیت ویرایش برای توییت ها است، ولی در درجه اول برای رفع اشتباهات و خطاها در توئیت های ارسال شده.

بر اساس یک گزارش در TNW، در روز دوشنبه، جک دورسی گفت:”ما برای مدت طولانی در حال بررسی این موضوع هستیم و ما باید آن را به شیوه ای مناسب انجام دهیم. ما نمی توانیم آن را به همین راحتی ارائه دهیم، زیرا ما نمی توانیم کاری را انجام دهیم که چیزی را از پرونده ها و تاریخچه عمومی و حقیقی جهانی دور کند و یا حتی گمراه کننده ظاهر شود و حقیقت را تغییر دهد”.

وی همچنین اضافه کرد که توئیتر همینطور اجازه نخواهد داد که افراد به طور ناگهانی ویرایش شوند، زیرا ترس از این که افراد بتوانند از این ویژگی برای تغییر گفت و گو های داغ و بحث برانگیز و یا تغییر و مخالفت با یک بحث پس از اثبات واقعیت آن، استفاده کنند، وجود دارد.

همینطور که فبل تر خبر ها حاکی از این بود که توئیتر برای افزایش سخنان سالم تر و مثبت تر اقدام می کند و یا توییتر در مقابل حساب ها و خبر های جعلی سخت گیر می شود.

توئیتر برای بیان اظهارات در مورد توئیتی که در ماه اکتبر اعلام کرده است، که در تلاش است تا “گفتگو سالم” را تشویق کند، اظهار نظری نمی کند.

گذاشتن یک دکمه ویرایش در توئیتر برای ویرایش و تغییر توئیت ها، با توجه به جایگاه اصلی آن در بسیاری از فرهنگ های اینترنتی، همیشه یک انتخاب عجیب و غریب است.

بسیاری از 326 میلیون کاربر این مشکل را با یک راه حل بی دست و پا مطرح کرده اند: حذف توئیتی که می خواهید ویرایش کنید و ارسال یک پیام جدید.

اگر چه این فرایند کار می کند، اما تمام پاسخ های مربوط به توئیت اصلی را نیز حذف می کند، و در مورد چهره های عمومی، مانند رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، حذف یک توئیت حتی ممکن است قوانین نگهداری سوابق و اطلاعات مربوط به آن را نیز نقض کند.

جدا از اینکه، قبل تر همچنین نیز گفته می شد که Twitter یک ویژگی جدید را برای نمایش توئیت ها اضافه می کند، می توان گفت توئیتر تنها شرکتی نیست که در تلاش برای ارائه یک عملکرد خوب برای ظاهر اساسی برای کاربران خود است.

فیسبوک بیش از یک دهه برای اضافه کردن یک دکمه دوست نداستن (dislike) به شبکه اجتماعی خود در انتظار بوده است، که تقریبا 2.3 میلیارد کاربر از این ویژگی، هر ماهه، استفاده می کنند.

در مورد فیس بوک، مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ، گفت که وی نمی خواهد تا فعالیت های منفی را در پلتفرم برنامه خود تشویق کند.

در نهایت، فیسبوک یک سری از Emoji ها را برای کمک به انتقال احساسات اعم از شاد، غم انگیز، شگفت زده و عصبانی را ارائه داد.

همینطور گفته می شود که پیام رسان فیسبوک، مانند Instagram، از قابلیت باز پس گرفتن پیام ها پشتیبانی می کنند و همینطور واتساپ محدودیت جدیدی برای قابلیت Forward پیام وضع کرد.

از سوی دیگر، توییتر برای مدت زمان طولانی در حال”تفکر” درباره چگونگی ویرایش اطلاعات در پلتفرم خود است.

در سال 2016، Dorsey پاسخی را مطرح کرد که گفته است که شرکت آن را در نظر گرفته و در حال فکر کردن به آن است، احتمالا با یک پنجره 5 دقیقه ای برای اصلاح اشتباهات.

او اکنون می گوید که او همچنین تجدید نظر می کند که تعداد فالووران ویژه و برجسته، چگونه در سایت برای هر کاربر مشخص شده، مهم تلقی می شود.

او گفت: “این در واقع به شما انگیزه می دهد تا این تعداد را راحت تر افزایش دهید. این ممکن است 12 سال پیش درست بوده باشد، اما من فکر نمی کنم امروز درست باشد. من فکر می کنم مهم تر از آن، این است که تعداد مکالمات معنی دار شما در پلتفرم وجود داشته باشد. مگر شما چند بار پاسخی دریافت می کنید؟”

بیشتر بخوانید: Jack Dorsey، مشکل فیلتر حباب ها در Twitter را گزارش می دهد و یا گزارش Twitter و فیسبوک: توقف حساب های مظنون به ارسال بسته های بمبی در آمریکا.

برای مطالعه بیشتر ببینید که هکرها، اطلاعات هک شده ۸۱ هزار کاربر فیسبوک را به فروش می رسانند! و فیسبوک آژانس تحقیقاتی روسی را با ۱۱۵ حساب مسدود شده، مرتبط می داند.

ویدیوها و مطالب مشابه