بازی Lake کنسول ایکس باکس استیشن

معرفی رسمی بازی Lake برای کنسول ایکس باکس و پلی استیشن

بازی Lake یک بازی بسیار عالی و سرگرم کننده است که می تواند شما افراد را ساعت های متوالی سرگرم خود کند و شما از این بازی جذاب لذت ببرید. داستان این بازی جالب و سرگرم کننده در ژانر ماجراجویانه و هیجانی روایت می کند و پر از سرگرمی و هیجان می باشد. همراه ما باشید با برسی بیشتر این بازی جذاب برای شناخت کافی از داستان بازی.

داستان بازی در سال 1986 روایت می شود که شخصیت جالب بازی مردیت وایس ، به یک شهر و یا ایالت بزرگ سفر کرده است و قصد دارد تا در این شهر نامه ای برای افراد خانواده خود ارسال کند.

شما در این بازی جذاب ماموریت دارید تا دو هفته این شخصیت را در یک شهر بسیار بزرگ به نام Providence Oaks هدایت کنید؛ حالا مشخص نیست که قرار است مردیت با چه مشکلاتی روبه رو شود و...... .

موتور گرافیکی بازی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و سازنده بازی از بهترین موتور گرافیکی برای این بازی مورد استفاده نموده است.

جلوه های بصری و نورپردازی بازی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و سازنده بازی از بهترین جلوه های محیطی، برای محیط بازی استفاده نموده است.

موسیقی و صداگذاری بازی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و سازنده بازی از جدید ترین موسیقی های ممکن برای این بازی استفاده نموده است.

با تمامی این گفته ها اگر علاقه مند به بازی های ماجراجویانه و هیجانی هستید، دوست دارید تا داستان یک فرد را شما روایت کنید و شما به آن مسیر دهید، پیشنهاد می کنم این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

شما می توانید این بازی را برای کنسول مورد نظر خود خریداری و نصب نمایید. شما می توانید از طریق تریلر بازی شاهد گفته های بنده باشید و همچنین می توانید از طریق تریلر بازی، شاهد کیفیت خارق العاده  بازی باشید و لذت ببرید.

امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را به خود جلب کرده باشد.

... توضیحات کامل