خودرو ارزان قیمت تسلا مدل 3، آماده ارائه در بازار

تسلا ماشین الکتریکی مدل ارزان تر خود را معرفی می کند، اما آن هنوز 35 هزار دلار نیست. نمونه Midrange یا همان متوسط مدل 3 تسلا که دارای طیف عبور از 260 مایل و شارژ مجدد است، با قیمت 45000 دلار هزینه، ارائه خواهد شد.

خودرو تسلا مدل 3 ارائه بازار

مدل متوسط جدید خودرو تسلا مدل 3 که پیمایش 260 مایل بین هر بار شارژ را ارائه می دهد، از قیمت 45،000 دلار شروع می شود.

ما اتوموبیل Tesla Model 3 را دوست داریم، در حالیکه ما چرخ های عقب بزرگ این وسیله نقلیه با ترمز عقب مناسب آن را شاهدیم و دو موتور پرقدرت سواری که از عملکرد آن لذت می بریم، آنچه که ما واقعا به شنیدن آن مایل هستیم، تسلا مدل 3 است که قیمتی مناسب تر را ارائه دهد و به قیمت 35،000 دلار افسانه ای که ایلان ماسک (Elon Musk) آن را برای جهان در سال 2016 وعده داده است، ارائه می شود.

در نهایت، اکنون ما یک گام در مسیر درست قرار می گیریم.

مدیر عامل Tesla در توییتر اعلام کرد که این شرکت مدل Mid-Range 3 را عرضه می کند که از قیمت 45،000 دلار شروع به عرضه می شود.

مدل Midrange Model 3 باید برای کسانی که نمی توانند هزینه ای بالغ بر 60،000 دلار برای یک ماشین الکتریکی را بپردازند، یک اخبار خوش و بسیار خوشحال کننده باشد.

همچنین اخیرأ ابهات در مورد خصوصی سازی تسلا نیز برطرف شده است که شرکت Tesla عمومی می ماند و می توانید در اینجا در مورد آن بخوانید.

محدوده پیموده شده 260 مایل آن برای هر بار شارژ، هنوز برای افرادی که بیشتر از هر روز از آن استفاده می کنند بیش از حد مناسب است.

چرخ های تمام ایده آل آن برای کسانی که در آب و هوای یخ زده هستند، خیلی مناسب نیست، اما برای دیگر افراد در سراسر جهان یک پیشنهاد عالی و مناسب است.

تسلا به تازگی این نسخه تجدید و ساده شده را ارائه داده و می گوید که این ماشین متوسط را برای تحویل در شش تا 10 هفته آماده می کند، اگر امروز سفارش دهید، اما انتظار می رود که این تعداد با تقاضا همچنان نیز افزایش یابد.

مجموعه عکس های تسلا مدل 3 را مشاهده کنید.

این خودرو هنوز آن وسیله نقلیه ای که ایلان ماسک به جهان وعده داده است، نمی باشد، اما این پیشرفت را نشان می دهد و با توجه به شور و شوق عمیق متمرکز طرفداران تسلا، امیدواریم در آینده به این دیدگاه نزدیک تر شویم و در نهایت به آن دست یابیم.

بیشتر بخوانید: تسلا به دلیل افت مالی، تحویل زودتر خودروهای پیش فروشی خود را پیشنهاد می دهد، Doug Field پس از ترک شرکت تسلا به اپل بازگشت، کمپانی تسلا طراح خودرو XC40 شرکت ولوو را استخدام می کند.

برای مطالعه بیشتر: ایلان ماسک می گوید قابلیت karaoke را در خودروهای تسلا ارائه می دهد، حالت Track Mode در ماشین های مدل ۳ تسلا و یا ایلان ماسک، شرایط لازم سازمان SEC برای شکایت از او را می پذیرد.

همچنین می توانید ببینید شارژر بی سیم موبایل کمپانی Nomad برای اتومبیل تسلا مدل  ۳ ویا تخته اسکی موج سواری کمپانی تسلا اکنون در بازار.

ویدیوها و مطالب مشابه