هنگامی که صحبت ها و بحث ها در مورد عملکرد ماشین های Model 3 تسلا بیشتر شد، تسلا عملکرد تراز و ثبات مدل 3 خود را که شامل یک حالت آزمایشی Track Mode بود، معرفی کرد و در مورد آن توضیح داد.
آیا محدودیت های ایمنی را غیرفعال می کرد تا شما این ماشین الکتریکی EV را هر جور که می خواهید برانید یا چیز دیگری برای آن وجود داشت؟
شما هم اکنون یک پاسخ مناسب برای این موضوع دارید.
تسلا توضیح داد که هر دو Road and Track و Electrek مربوط به حالت Track در حال تغییر بسیاری از ویژگی های ماشین می باشد.
این قابلیت، ترمز احیا کننده را در موقع لزوم سوئیچ می کند تا ماشین بیشتر به کشیده شدن موتورهای دوگانه و افزایش لغزش در هنگام ترمز سوق پیدا نکند، همچنین با ارائه افزایش قدرت احیا کننده و جلوگیری از لغزش بیش از حد همان دریفت و Take- off که هواداران از آن انتظار دارند را ارائه می دهد.
شما همچنین یک الگوریتم خنک کننده جدید برای سیستم قدرت اتوموبیل را مشاهده خواهید کرد که تقاضای ثابت یک روز در مدار را بهتر می کند و بهبود می بخشد.
می توانید در اولین تست رانندگی اتومبیل Tesla Model 3 عملکرد این ماشین را کملا ببینید.
این شرکت گفت که شما همچنان در هنگام “شرایط بسیار سخت” شاهد نقص کنترل کشش در این مدل ها خواهید بود. همچنین شما ممکن است آزادی بیشتری را در مدل 3 برای دریفت از طریق چرخش رانندگی در اختیار داشته باشید، اما احتمال رفتن به یک حالت امیدورا کننده تا حدودی دشوار است.
هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی حالت Track Mode ممکن است به مدل 3 اضافه شود، هرچند که اکنون به نظر میرسد باید بیشتر از “زمانی” به “اگر” توجه کرد.
با این حال، این یکی دیگر از تغییر ماهیت عملکردهای خودرو در نمونه های تسلا و از طریق نرم افزار است.
همینطور بسیاری از اتومبیل های اسپورت دارای نوعی تنظیم مبتنی بر نرم افزار هستند، اما معمولا این ویژگی ها شامل کاهش قابلیت های کمک به راننده (مانند کنترل کشش) است.
این نوع طراحی خاص و کاربردی ممکن است برای نسل دوم Roadster مهم باشد، جایی که عملکرد همه چیز مهم است.