بازی هیجانی Sherlock Holmes ایکس باکس استیشن

معرفی رسمی بخش اول بازی هیجانی Sherlock Holmes برای ایکس باکس و پلی استیشن

بازیSherlock Holmes  یک بازی بسیار عالی می باشد که اینبار با گذشته فرق بسیار زیادی کرده است و دارای داستان بسبار مهیجی نیز می باشد. همانطور که می دانید شخصی شرلوک هولمز بسیار معروف می باشد و تمامی دنیا او را به خاطر به پایان رساند پرونده های بسیار دشوار مهروف می باشد و حال بار دیگر داستان جالبی از این بازی جذاب منتشر شده است. همراه ما باشید با برسی بیشتر این بازی جالب و هیجانی.

 داستان بازی از جایی شروع می شود که در یک شب فردی به صورت نامعلوم در خانه خود به قتل رسیده ولی تنها این اتفاق نبوده بلکه این فرد با افرادی که  قصد کشتن او داشتن در گیر شده و اهالی آن شهر صدای شلیک گلوله را شنیده اند.

حال شما در این بازی در نقش شرلوک هولمز هستید و باید این پرونده را به پایان برسانید ولی این پرونده مانند نسخه های قبلی این بازی نمی باشد بلکه از گذشته داستان بزرگ تر و مهیج تر دارد که بسیار سخت می باشد.

این بازی جذاب در دنیا جایگاه بسیار بالایی قرار دارد. سازنده بازی بازی توانسته است داستان بازی را به گونه ای طراحی کند که مانند نسخه های قبل افراد را به خود جلب کند.

موتور گرافیکی بازی بسیار عالی می باشد و در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و سازنده بازی توانسته است گرافیک بسیار بالایی با مشخصه های بازی ، برای این بازی طراحی کنید.

جلوه های بصری و نورپرپردازی بازی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و سازنده بازی توانسته است محیطی بسیار منحصر به فرد برای این بازی طراحی کند.

موسیقی و جلوه های صوتی بازی معرکه است و سازنده بازی با استفاده از جلوه های صوتی مناسب، داستان بازی را برای شما مهیج و مهیج تر می کند.

با تمامی این گفته ها اگر علاقه مند به بازی های اکشن و جنایی هستید، دوست دارید فصل جدیدی از بازی شرلوک هولمز را انجام دهید و بار دیگر در نقش این کاراکتر یک پرونده را پشت سر بگذارید، پیشنهاد می کنم این بازی جذاب را برای کنسول خود خریداری کنید.

این بار شما قرار است یک پرونده بسیار دشوار را پشت سر بگذارید . این نسخه هم اکنون برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن در اختیار می باشد.  

شما می توانید از طریق تریلر بازی که قرار داده شده است شاهد تمامی گفته های بنده باشید و لذت ببرید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما را به این بازی بسیار معروف و پر از رمز و راز جلب کرده باشد.

... توضیحات کامل