عملکرد خودرو کادیلاک CT5 V بلک وینگ

بررسی و نگاهی به عملکرد خودرو جدید کادیلاک CT5 V بلک وینگ

اتومبیل Cadillac CT5 V Blackwing یک اتومبیل بسیار عالی و معرکه می باشد که یکی دیگر از خودرو های بسیار قدرتمند جهان می باشد. همراه ما باشید با برسی بیشتر این اتومبیل تمام لوکس و اسپرت که رقیب بسیار قدرتمندی برای بی ام دبلیو ام 5 می باشد.

این اتومبیل یک اتومبیل تمام لوکس و اسپرت است که قدرتمند ترین اتومبیل کادیلاک در تاریخ اتومبیل های کادیلاک می باشد.

اتومبیل کادیلاک Cadillac CT5 V Blackwing دارای یک پیشرانه 6.2 لیتری می باشد با یک موتور بسیار قدرتمند V8 .

قدرت اسب بخار این اتومبیل 668 می باشد که حداکثر می تواند 498 کیلو وات نیروی برای این اتومبیل نیز تولید کند. گشتاور نیرو این اتومبیل دارای قدرت 659 می باشد که حداکثر می تواند 893 نیوتن متر نیرو برای این اتومبیل نیز ایجاد کند.

این اتومبیل تمام اسپرت و سدان، می تواند حداکثر با سرعت 200 مایل در ساعت نیز حرکت کند که سرعت باورنکردنی برای یک اتومبیل کادیلاک می باشد.

قیمت اتومبیل Cadillac CT5 V Blackwing 84990 دلار می باشد ولی گفته شده است که این اتومبیل امکان دارد که قیمت اولیه خود را به 125980 دلار تغییر دهد  و به فروش برسد ولی این فقط یک گفته نا مشخص و نا معلوم است.

با تمامی این گفته ها اگر علاقه مند به تمامی اتومبیل های جدید و قدرتمند هستید، پیشنهاد می کنم تریلر رونمایی از این اتومبیل را تماشا کنید و تمامی مشخصات این اتومبیل را با چشمان خود ببینید و لذت ببرید. امیدوارم این مطلب برای شما بسیار مفید و کاربردی بوده باشد.

... توضیحات کامل