معرفی مدیر عامل جدید اینستاگرام و ادامه بحث ها در مورد بازخوردهای اجتماعی

Instagram متعلق به فیس بوک از درون و داخل خود برای معرفی رهبر جدیدش تبلیغ می کند و او را از داخل خود شرکت انتخاب خواهند کرد. به احتمال زیاد، آدام موصری (Adam Mosseri)، معاون مدیر محصولات اینستاگرام، بعد از خروج ناگهانی بنیانگذاران این شبکه اجتماعی، به این سمت و پست انتقال می یابد.

مدیر عامل اینستاگرام ادامه بحث بازخوردهای اجتماعی

کوین سیستروم و مایک کریگر، از مؤسسین اینستاگرام، هفته گذشته گفتند که سرویس اشتراک عکس اینستاگرام متعلق به فیس بوک را ترک کرده اند، شش سال پس از آنکه فیس بوک آن را خریداری کرد.

در روز دوشنبه آنها جانشین خود را معرفی کردند.

Adam Mosseri، رئیس محصولات اینستاگرام بود و پیش از آن نیز رهبر بخش ویژگی های جدید خبر رسانی فیس بوک، اکنون او رئیس جدید اینستاگرام نامگذاری شده است.

اما این همه چیزی نیست که بنایانگذاران اینستاگرام گفته اند: به گفته ی یک گزارش از Recode، به عنوان بخشی از اعلامیه، این جفت به نگرانیهایی که در این صنعت فناوری متداول شده است، که مدیر عامل فیس بوک، Mark Zuckerberg نیز به طور فزاینده ای با برنامه محبوب خود در آن درگیر است، پاسخ دادند و اظهارات نظری نمودند.

در ابتدا در اعلامیه خود، آنها گفتند که Mosseri بیشترین احتمال برای در دست داشتن این شبکه اجتماعی را دارد، که در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر از آن استفاده می کنند و حداقل یکبار در ماه وارد آن می شوند.

آن ها هردو در روز دشنبه در یک پست اعلام کردند: “از زمان اعلام خروج ما، بسیاری از مردم از ما خواسته اند که ما برای آینده اینستاگرام برنامه داشته باشیم و امیدوارانه آن را ادامه دهیم”. “برای ما، مهمترین چیز نگه داشتن جامعه ما، یعنی همه شما، در جلو و مرکز استفاده از برنامه اینستاگرم است، ما معتقدیم که Adam به این ارزش ها اعتماد دارد و اینستاگرام همچنان نیز به رشد و تکامل خود ادامه خواهد داد”.

Mosseri نیز توییت کرد که او برای سمت و نقش جدید خوود “هیجان زده و بسیار تحریک” شده است.

این تغییرات رهبری و مدیر عامل ها در زمانی اتفاق می افتد که فیس بوک تحت نظارت بیشتری برای همه چیز از جمله مسائل امنیتی مربوط به تداخل روسیه در انتخابات تا جلوگیری از گسترش اخبار دروغین قرار گرفته است.

در هفته گذشته، این شرکت اعلام کرده است که یکی از بزرگترین هک های آن ها رخ داده است، که احتمالا 50 میلیون حساب کاربری را تحت تاثیر قرار داده است.

به ویژه برای اینستاگرام، این تغییرات در زمانی اتفاق می افتد که فیس بوک به طور فزاینده ای به خدمات به اشتراک گذاری عکس ها نگاه می کند، که به عنوان یک راه رشد به عنوان یک شبکه اجتماعی در نظر گرفته شده است.

فیس بوک بعد از خرید اینستاگرام به مبلغ 1 میلیارد دلار در سال 2012 توانسته است آن را به یکی از وب سایت های بزرگ تر در جهان تبدیل کند.

این برنامه به ویژه در میان نوجوانان بسیار محبوب شده است، که اخیرا نتایج Pew نیز آن را نشان داده است، این برنامه رتبه دوم را در پشت برنامه یوتیوب در میان سایت های برتر دیگر که نوجوان ها از آن استفاده می کنند را به خود اخصاص می دهد.

برای مقایسه، تقریبا نیمی از نوجوانان می گویند از فیس بوک، کمتر از YouTube، Instagram یا Snapchat استفاده می کنند، این در صورتی است که چهار سال پیش، زمانی 71 درصد از نوجوانان از کاربران فیس بوک بودند.

Pew می گوید: “این تغییر در استفاده از رسانه های اجتماعی نوجوانان تنها نمونه ای از چشمانداز فناوری جدید برای جوانان و نوجوانان است”.

بیشتر بخوانید: چگونه از ارسال یک لایک تصادفی در اینستاگرام اجتناب کنیم.

بخشی از آنچه که محبوبیت اینستاگرام را پشتیبانی می کند و به آن می افزاید، این است که چگونه از ایده های خود نسبت به Snapchat رقیب، استفاده می کند، یکی از محبوب ترین ویژگی های اینستاگرام و فیس بوک “استوری یا stories” است که در آن مردم عکس ها و فیلم هایی را که در طول گذشت یک روز ناپدید می شوند را به اشتراک می گذارند.

تحلیلگران گفتند که این ویژگی مردم را تشویق می کند تا در طول روز چیزی را که در طول روز برای آن ها اتفاق می افتد را به اشتراک بگذارند، نه اینکه منتظر یک تصویر کاملا حرفه ای و آماده شده باشند.

همچنین شما در این بخش می توانید ببینید که چگونه می توانید به استوری اینستاگرام خود موزیک اضافه کنید.

در ماه نوامبر، غول شبکه های اجتماعی شمار 300 میلیون نفر را با استفاده از ویژگی های “استوری” خود به صورت روزانه شمارش کرد.

بیشتر مطالعه داشه باشید با: هوش مصنوعی AI جدید Rosetta در فیسبوک برای کمک به شناسایی و حذف اطلاعات نامناسب.

بیشتر بخوانید و بدانید در مورد: آپلود ویدئو های طولانی تر با IGTV اینستاگرام.

ویدیوها و مطالب مشابه