بانک شارژر قابل حمل فولکس واگن، کمک به شارژ ماشین های الکتریکی (EV)

شرکت فولکس واگن (VW) بانک های شارژر قابل حمل خود را برای خودرو های الکتریکی (EV) و همچنان ماشین های برقی که از باتری های بازیافتی استفاده می کنند، طراحی می کند. تولید نمونه های اصلی در سال 2020 آغاز خواهد شد تا به تقویت عرضه اتوموبیل های الکتریکی (EV) در سال های آینده کمک کند. مطمئنن اتوموبیل های الکتریکی در دهه آینده بسیار همه گیر و فروان می شوند.

بانک شارژر فولکس واگن کمک شارژ ماشین الکتریکی EV

بحث اتوموبیل های الکتریکی و برقی این روز ها بسیار داغ و جنجالی شده است.

بسیاری از کمپانی های بزرگ سازنده اتوموبیل در تلاش هستند تا اتوموبیل های تمام الکتریکی خودشان را طراحی کنند و بسیاری از آن ها نیز در سال گذشته و همین سال جاری برخی از طرح های مفهومی ماشین های کاملا الکتریکی خودشان را به نمایش گذاشتند.

تا کنون تنها شرکت های تسلا و فولکس واگن موفق به راه اندازی خودروهای تمام الکتریکی مقرون به صرفه خود شده اند، حتی در همین زمینه هر دو شرکت نام برده اقدام به راه اندازی شرکت های الکتریکی خود در کشور چین نیز کرده اند.

قبل تر نیز گفته می شد: فولکس واگن یک کارخانه تولید خودروهای الکتریکی را در چین راه اندازی می کند و یا راه اندازی یک کارخانه ماشین سازی در چین توسط کمپانی تسلا.

در همین حین نیز بسیاری از شرکت ها توانسته اند ماشین های هیبریدی دوگانه خود یا به اصطلاحی دیگر ماشین های برقی و سوختی خود را راه اندازی کنند و همچنین نمونه های ابتدائی و مفومی ماشین های الکتریکی خود را در سال جاری به نمایش گذاشته اند، مانند: رونمائی از اتوموبیل تمام الکتریکی جدید استون مارتین، خودرو سدان Rapide E و یا اتوموبیل اسپورت و تمام الکتریکی Taycan پورشه، رقیبی سر سخت در میان خودرو های الکتریکی یا حتی طراحی فوق لوکس خودرو الکتریکی PF0 در همکاری کمپانی Pininfarina با شرکت Rimac.

همینطور شرکت های تسلا و فولکس واگن در تلاش هستند تا پمپ های شارژر خودشان را برای شارژ اتوموبیل های الکتریکی آماده و طراحی کنند.

قبل تر نیز گفته می شد که کمپانی تسلا پمپ های سوپرشارژر خودروهای الکتریکی خود را در سراسر اروپا گسترش می دهد و یا بانک شارژر سریع فولکس واگن، به گسترش اتوموبیل های الکتریکی کمک می کند.

ماشین های EV فقط در زمانی خوب و کاربردی هستند که زیرساخت های آنها نیز به خوبی پشتیبانی شوند، و فولکس واگن می خواهد مطمئن شود که همه زمینه ها و بخش های این تکنولوژی جدید تحت پوشش قرار گیرد، زیرا امیدوار است که میلیون ها EV جدید را در دهه های آینده تولید و به بازار عرضه کند.

برای اکثر شرکت ها ساخت یک باتری مناسب و همچنین زمینه های شارژ شدن آن تا حدودی دشوار است، اما شرکت ها تمام تلاش خود را برای ورود به این عرصه جدید انجام خواهند داد.

گروه فولکس واگن در روز گذشت اعلام کرد که کار خود را در زمینه تولید قطعات شارژر ماشین های الکتریکی در جهت تولید ایستگاه های شارژ قابل حمل EV انجام خواهد داد.

تحمین زده می شود که شارژرهای قابل حمل در سال 2020 به تولید اصلی برسند، این شارژر های قابل حمل و متحرک خودروهای برقی مانند پاور بانک برای تلفن های همراه عمل می کند، و در صورت لزوم و در شرایط اضطراری شارژ مورد نظر برای ماشین های الکتریکی را تعمین می کنند.

برای رسیدن به این هدف، فولکس واگن این شارژرها را در کارخانه اجزا سازی هانوفر (Hanover) خود تولید می کند که در حال حاضر مبدل های حرارتی و قطعات دیگر را برای وسایل نقلیه با موتورهای احتراقی داخلی تولید می کنند.

همانطور که این انتقال اتفاق می افتد، کمپانی VW وعده می دهد که “استفاده مطلوب” از کارکنان این شرکت خود را نیز انجام خواهد داد.

کمپانی VW در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “برای مثال، توسعه دهنده مبدل حرارتی قادر خواهد بود تا در آینده دانش خود را برای توسعه سیستم های خنک کننده باتری یا بهینه سازی مدیریت حرارتی به کار گیرد”.

شما در زیر می توانید مفهوم ID Volkswagen شروع انقلابی در ماشین های الکتریکی VW را مشاهده کنید:

و اما شارژرها بر پایه باطری های موجود در پلت فرم وسیله های نقلیه الکتریکی MEB مقیاس پذیر فولکس واگن طراحی می شوند.

از آنجا که این شارژر می تواند از سلول های باتری پلتفرم MEB استفاده کند، شارژرهای آینده قادر به استفاده از سلول های بازیافتی باتری های قدیمی دیگر ماشین های EV نیز خواهند بود.

بدیهی است که اولین گروه شارژرها از باتری های بازیافتی دیگر ماشین های الکتریکی پشتیبانی نخواهند کرد، زیرا VW هیچ خودرویی با پلتفرم MEB را با همکاری شرکتی دیگر عرضه نکرده است، اما این گزینه در آینده برای افزایش استفاده ماشین های الکتریکی با سلول های بازیافتی دیگر خودرو ها نیز در دسترس خواهد بود.

گروه فولکس واگن از سال 2018 بر روی این سیستم کار می کند.

پیش از آغاز تولید، یک برنامه آزمایشی در سال 2019 در ولفسبورگ آلمان اجرا خواهد شد.

همچینن VW تنها شرکتی نیست که ایده شارژرهای قابل حمل ماشین های برقی را در اختیار دارد، در سال گذشته، شرکت ولوو سرمایه گذاری خود را در FreeWire اعلام کرد که شارژر قابل حملLevel 2 EV را تولید می کند.

برای مطالعه بیشتر ببنید که شرکت Volvo با برنامه های خاص، در رویداد ۲۰۱۸ LA Auto Show، هیچ ماشینی را به نمایش نمی گذارد!

همچنین در صورت علاقه بیشتر، همکاری تویوتا و پاناسونیک برای ساخت باتری ماشین های الکتریکی و برقی، اولین تصویر از خودرو الکتریکی کادیلاک با همکاری GM، فولکس واگون و رنو با اشتراک گذاری ماشین های الکتریکی خودران و یا تعبیه شارژر ماشین الکترونیک در خانه های انگلستان اجباری می شود را مشاهده کنید.

ویدیوها و مطالب مشابه