نمایشگاه خودرو اتوشو 2018

همه اتوموبیل های رونمائی شده در نمایشگاه خودرو اتوشو 2018 لس آنجلس

نمایشگاه خودرو LA Auto Show 2018 با اتوموبیل های جدید شرکت هایی همچون: آئودی، جیپ، کیا، پورشه و Rivian اجرا و برگذار شد. این نمایش با اولین خودروهای تولیدی سال 2018 کمپانی های بزرگ و مفاهیم خودروهای آینده آن ها، شامل بیش از چندین اتوموبیل شیک و ماشین های بسیار عالی و بسیاری از طرح های الکتریکی آن ها نیز بود. هر چند، بزرگترین و پر سرو صدا ترین غرفه؟ معرفی کامیون وانت جدید گلادیاتور جیپ به نظر می رسید که بسیاری از افراد را به خود جلب کرده بود.

نمایشگاه اتومبیل 2018 لس آنجلس بسیار خوب بود، با اتومبیل های جدید، کامیون ها و SUV ها بسیار زیاد و در حالی که هر کسی می توانست به آسانی اتوموبیل ها را تماشا کند و حتی آن ها را برای تست داخلی سوار شود.

همه چیز از اتوموبیل جدید وانت گلادیاتور جیپ تا خودرو وانت الکتریکی Rivian با تکنولوژی پیشرفته رونمائی شدند، نمایشگاه AutoMobility LA، همانطور که شناخته شده است، باز هم ثابت کرد که چرا یکی از مهمترین نمایشگاهای خودرو در سال و در تقویم است، با آوردن نمونه های جدید برای جلب توجه همه کسانی که اتومبیل ها را دوست دارند.

هر کسی که در رویداد لس آنجلس از تاریخ 30 نوامبر تا 9 دسامبر شرکت کرده است، از شگفتی ها و ازدحام زیاد علاقه مندان در این رویداد سخن گفته است.

در حالی که به نظر می رسد اغلب شرکت ها در نمایشگاه شیکاگو و یا exotics در ژنو، در نهایت تمرکز خود را بر روی یک کلاس خودرو واحد از SUV ها گذاشته بودند، نمایشگاه LA امسال اینگونه به نظر نمی رسید.

کارکنان Roadshow، امسال بسیار مشغول بوده اند تا تمام غرفه های جدید و منطقه را آماده و طراحی کند.

با پیش بینی رونمائی از خودروهایی مانند وانت جیپ گلادیاتور مبتنی بر خودروهای Wrangler جیپ، اتوموبیل Kia Soul بعدی، Mazda3، پورشه 911 جدید، Palisade SUV شرکت هیوندای و بسیاری دیگر، می توانست حدس زد که این نمایشگاه باید بسیار خارق العاده و تماشایی باشد.

در اینجا ما مهمترین بخش های نمایشگاه، به طوری که شما می دانید چه باید بکنید اگر شما در نمایشگاه LA حضور داشتید و یا اگر خود را در طول چند ماه برای خرید یک سواری جدید می بینید، گردآوری کرده ایم.

شما می توانید مجموعه عکس های اتوموبیل های ارائه شده را در مجموعه گالری ها مشاهده کنید و حتی می توانید ویدئو برخی از این اتوموبیل های بی نظیر سال 2018 را نیز مشاهده کنید.

با ما همراه باشید تا جدید ترین خودروهای شرکت های خودرو سازی جهان را به شما معرفی کنیم.

کمپانی آئودی

اتوموبیل الکتریکی Audi E-Tron GT همچنان یک خودروی مفهومی است و باید اعتراف کرد که واقعا یکی از نمونه های بی نظیر و خارق العاده از ماشین های برقی می باشد.

هرچند که گفته می شود یک مدل کامل تا اواخر سال 2020 راه اندازی خواهد شد.

تکنولوژی نیروی ترانزیستور آن نزدیک به آنچه که در خودرو پورشه Taycan آینده آمده است، می باشد، و این چیز خوبی است.

مشخصات کلیدی که شما باید در مورد آن بدانید:

این خودو یک باطری 90 کیلو وات را داراست که با آن 248 مایل را طی می کند و قدرت کل سیستم 590 اسب بخار است و سرعت 0-60 مایل در ساعت را در 3.5 ثانیه می پیماید.

ماشین GT E-Tron به آئودی کمک خواهد کرد تا در سال 2025 بتواند 20 مدل الکتریکی را به فروش برساند و اگر تعداد آن به بیشتر از اینها به نظر برسد، همه ما برای آن آماده هستیم.

در زیر ویدئویی از اتوموبیل AUDI e-tron GT 2021 رقیب اصلی خودرو Model S تسلا؟ را مشاهده کنید:

شرکت منحصر به فرد بنتلی

ما در حال حاضر خودرو Bentley Continental GT جدید را دوست داریم و در حال حاضر این یک نسخه ارتقاء یافته است که می تواند به سرعت 207 مایل در ساعت برسد.

خبر خوب، بنتلی می گوید کابین سقفی این خودرو جدید، نسبت به مدل قدیمی Conti GT زود تر بسته می شود و می تواند در 19 ثانیه در هنگام حرکت با سرعت تا 30 مایل در ساعت باز یا بسته شود.

زیر کاپوت یک موتور 6.0 لیتری با دو توربوشارژر W12 است که برای تولید 626 اسب بخار قدرت و 664 پوند گشتاور مناسب است.

در حالی که باطری این خودرو 375 پوند سنگین تر از نمونه کوپه است اما هنوز تنها در 3.7 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد.

خودرو Conti GT جدید بنتلی در لس آنجلس در طول نمایش نشان داده شد، اما کمی عجیب و غریب نیز به نظر می رسید.

کمپانی BMW

BMW با نمونه ای جدید از خودرو های خود، که مهمترین آنها سری M340i xDrive است، یک نمونه کوچک را عرضه می کند.

BMW در نمایشگاه ژنو به ما نگاهی به خودرو 330i را ارائه داد و ما منتظر نسل جدید G20 خودرو 330i در Nurburgring بودیم.

این خودرو اولین بار در LA به عنوان یک طرح نمونه، که (تا کنون) در 3 سری به ما نشان داده شده است، نمایش داده شد.

این خودورو با 369 اسب بخار قدرت از یک موتور شش سیلندر توربو شارژ استفاده می کند.

پس از دیدن آن در طرح فلزی، می توانیم تأیید کنیم که طراحی آن بسیار جالبتر است، و یا اینکه از نظر ظاهری و داخلی نیز شیک تر می باشد.

BMW یک خودرو جدید نیز با نام Concept 8 Series را در دست ساخت دارد و مفهوم Vision iNext (که ظاهرا یک بسته رنگی را در داخل خودرو را نشان می دهد) را در نظر دارد، همچنین طراحی سه بعدی خودرو X7 SUV آن نیز قابل توجه است.

شرکت هوندا

خودرو پاسپورت Honda در سال 2002 تولید شده بوده است، اما به عنوان یک کراس اوور دو قسمته و پنج مسافره که یک شکاف بین CR-V و راننده را ارائه می داد، در حال حاضر یک نمونه در همان سبک جهانی پلت فرم خودرو هوندا مجدادأ احیا می شود.

Passport هوندا در اوایل سال آینده با ظاهر عجیب و غریب و بزرگ عرضه خواهد شد و یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 280 اسب بخار و 262 پوند فوت گشتاور را تولید خواهد کرد.

اگر بخواهید ان را انتخاب کنید، هوندا قادر خواهد بود تا مبلغ 5000 پوند آن را بفروشد و هوندا تمام لوازم جانبی آن را نیز ارائه می دهد.

هوندا Passport با خودرو نیسان مورانو رقابت می کند، هرچند ورود این خودرو جدید هوندا به نظر می رسد کمی بیشتر از این رقابت را در پی و به همراه داشته باشد.

کمپانی بزرگ هیوندای

Hyundai در سال جاری، خودرو Palisade 2020 را ارائه می دهد، یک اتوموبیل کراس اوور و سه ردیف، با طراحی بسیار زیبا و شیک.

این اولین SUV سه ردیف هیوندای نیست، شما ممکن است خودرو سه ردیف Santa Fe را بشناسید که به تازگی آن را با یک تغییر نام برای سری دوقلو آن، به نام Santa Fe XL، ارائه داده است، اما به نظر می رسد این نمونه جدید یک گزینه جذاب و قابل توجه تر است.

هیوندای به تازگی به Roadshow گفته است که بخش Mid-size SUV در آمریکای شمالی حدود 1.5 میلیون واحد در هر سال را تولید می کند، بنابراین جالب خواهد بود که ببیند چه تعداد از خودرو های Palisade در طی تابستان آینده به فروش می رسد.

در زیر ویدئویی از اتوموبیل 2020 HYUNDAI PALISADE آماده رقابت با خودروهای فورد را ببینید:

شرکت قدرتمند جیپ

به نظر می رسید نمایشگاه LA Auto Show در سال جاری در مورد یک خودرو باشد، این ماشین وانت ایتالیایی Gladiator 2020 جیپ است.

Jeep بعد از وانت MJ Comanche در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی یک وانت و یا پیکاپ را در مجموعه خود عرضه نکرده است و اکنون این یک جهش به این سمت خواهد بود.

در حالی که آسان است که Gladiator جدید شرکت جیپ را با خودرو Wrangler مقایسه کنیم، یک دسته از تفاوت ها نیز وجود دارد.

به عنوان مثال، آن یک سیستم تعلیق عقب پنج جانبه منحصر به فرد را ارائه می دهد که می تواند بسیار بهتر از استاندارد Wrangler عمل کند، همچینن ظرفیت بار تا 1،600 پوند نیز پشتیبانی می شود.

همراه با موتور 3.6 لیتری V6 استاندارد.

اما ما می دانیم که یک موتور توربو نیز در آینده ارائه خواهد شد. نفس خود را برای نسخه توربو چهار سیلندر حفظ کنید.

دیگر امکانات و قابلیتها، مشتق شده از جیپ Wrangler به گلادیاتور انتقال مییابند.

شرکت جیپ همچنین یک تن از لوازم جانبی فوق العاده را ارائه می دهد که به شما کمک می کند که Gladiator خود را مطمئن تر در اختیار داشته باشید.

شرکت کیا

کیا، نسل سوم اتوموبیل های الکتریکی خود را به نمایشگاه LA آورده است.

این یک ظاهر شفاف، تکنولوژی های پیشرفته و حتی یک نوع X-Line با یک دید نازک مانند را ارائه می دهد.

گزینه های قدرت آن شامل 147 اسب بخار قدرت، حجم موتور 2.0 لیتری Nu Inline-4 و گزینه توربو 201 اسب بخار و 1.6 لیتری است.

Kia این مدل 2020 Soul EV را معرفی کرد که دارای یک باتری 64 کیلو وات است که باید رانندگی حداقل 200 مایل را ارائه دهد، هرچند هنوز هم در حال انتظار برای آمار دقیق تر هستیم.

در حین صحبت از خودرو برقی، در محصولات برقی کیا، همچنین یک خودرو Niro EV جدید نیز وجود دارد.

آن مانند Soul EV، دارای یک باتری 64 کیلو وات و یک موتور 201 اسب بخاری است.

کیا می گوید که این میزان 239 مایل را در حداکثر سرعت طی می کند.

ببینید: ماشین کیا Rio 2018، با امتیاز بالا و بسیار موفق در تست های امنیت خودرو.

کمپانی خودروسازی لکسوس

لکسوس LX 570 جدید مبتنی بر Toyota Land Cruiser قدیمی است، اما در طی 11 سال گذشته سه ویژگی جدید دریافت کرده است.

Lexus به جای نمایش طراحی مجدد LX 2019 در همایش LA Auto Show، با ظاهر و استایلی جدید به نام Inspiration Series نشان داده شده است.

به طور خلاصه، شما با یک خودرو LX 570 معمولی برخورد می کنید، اما، با چرخ های 21 اینچی سیاه و سفید و طراحی بدنه مشکی براق.

همراه بابسیاری از ویژگی های اختیاری همراه، ممکن است قیمت این خودرو کمی بالا باشد.

در حال حاضر فقط 500 واحد از سری الهام بخش LX ساخته خواهد شد، بنابراین سفارشات خود را در حال حاضر آماده کنید.

شرکت مزدا

نسل چهارم 2019 Mazda3 در حال حاضر در اینجاست، با یک طراحی خاص از یک نسخه سدان و یک کوپه، این خودرو های جدید در اوایل سال 2019 به بازار عرضه خواهند شد.

تغییرات زیادی در زیر سطح نیز وجود دارد.

موتور پایه Mazda3 همچنان ظرفیت 2.5 لیتری، با انتقال خودکار دستی یا اتوماتیک با شش سرعت، را ارائه میدهد.

مزدا 3 همچنین اولین تولید مزدا برای استفاده از موتور Skyactiv-X فشرده سازی سوپروایزر است که از یک سوپرشارژر و یک موتور هیبریدی خفیف استفاده می کند.

Mazda3 همینطور دارای سیستم اطلاعاتی 8.8 اینچ ارتقا یافته و سیستم نظارت بر رانندگی مادون قرمز است که می تواند بگوید که آیا راننده دور از جاده ها است و یا خیر.

کمپانی بسیار معروف مرسدس بنز

مرسدس AMG از نمایشگاه LA برای نشان دادن مرسدس AMG GT R Pro استفاده کرده است که نسخه ی جدیدتری از AMG GT R که قبلا تایید شده است را نشان می دهد.

هیچ افزایش قدرتی وجود ندارد، با این که موتور 4.0 لیتری دو توربو V8 هنوز 577 اسب بخار و 516 پوند گشتاور را تولید میکند، اما در مدل GT R Pro از مزایای تعلیق کویل ارتقاء یافته، ترمزهای کربن سرامیکی و موتورهای پویا عقب نیز بهبود یافته اند.

این سیستم همچنین سیستم کنترل ثبات AMG Dynamics را اضافه می کند که دارای حالت های Basic، Advanced، Pro و Master است.

البته AMG برای طرفداران، تمام نسخه های GT کوپه و convertibles را با تغییراتی مانند چراغ های ترمیم شده، پخش کننده عقب جدید، خوشه ای کاملا دیجیتال و برخی دیگر تغییرات سوپاپ داخلی، به روز رسانی می کند.

در زیر ویدئو نگاهی به طراحی داخلی و خارجی اتوموبیل 2019 Mercedes AMG GT R Pro بیاندازید:

شرکت نیسان

نیسان خودروی جدید ماکسیما خود را برای مدل سال 2019 به روز می کند، به این ترتیب که در طراحی ظاهری، کمی در داخل و خارج بهبود یافته است و همچنین تکنولوژی ایمنی اضافی در داخل ماشین نیز ارتقاء یافته اند.

خودرو ماکسیما نیسان هنوز از موتور 3.5 لیتری V6 استفاده می کند که 300 اسب بخار را به چرخ های جلو می فرستد.

به طور مشابه، نیسان مورانو 2019 کراس اوور نیز با به روز رسانی چراغ های جدید، قطعات داخلی جدید و طراحی شیک عرضه می گردد.

در زیر نیز ویدئویی از اولین نگاه به خودرو 2019 Nissan Maxima را بینید:

کمپانی پورشه

جنوب کالیفرنیا تا به الان مهمترین بازار پورشه بوده است، بنابراین تنها مناسب است که سازنده خودروهای اسپورت، LA را انتخاب کند تا نسل بعدی مدل خود را به بازار عرضه کند.

این مدل 911 Carrera S و 4S دارای موتور شش سلندر توربوشارژ با توان 443 اسب بخار است، که 23 برابر بیشتر از مدل قبلش می باشد.

این خودرو جدید دو کلاچ PDK هشت سرعته تنها گزینه انتقال شما در راه اندازی است.

این خودرو 1.77 اینچ بزرگتر از قبل است و با استفاده از سپر و فرمان خاص یادآور نسل 911 از اواسط دهه 1990s است.

این نیز دارای دسته درب های الکتریکی نصب شده و تنظیم شده، چراغهای عقب گسترده می باشد.

شما می توانید همه چیز در مورد مدل جدید پورشه ۹۱۱ با طراحی بهبود یافته، اما نه چندان متفاوت را ببینید.

شرکت Rivian

کمپانی Rivian از نمایشگاه LA برای نشان دادن وانت R1T خود و R1S SUV خود استفاده می کند.

این وانت حداکثر 0 تا 60 ثانيه را در کمتر از 3 ثانیه ضمانت کرده است، و همچنین رتبه های بکسل و باربری آن نیز قابل توجه است.

خودرو R1S برای بسیاری از جاده ها طراحی شده است.

این از موتورها و باتری های برقی به عنوان یک وانت استفاده می کند، اگرچه باتری 180 کیلو وات را انتخاب می کند، اما باید رانندگی آن کمی طولانی تر باشد، گفته می شود تا فاصله 410 مایل فاصله را طی می کند.

R1T در پاییز 2020 است و R1S باید در اوایل سال 2021 در دسترس باشند.

در زیر می توانید ویدئو اتوموبیل وانت Rivian R1T، آماده برای یک مسافرت کامل را مشاهده کنید:

کمپانی تویوتا

این یک سال بزرگ برای تویوتا در نمایشگاه LA Auto بوده است، با دو مدل اصلی تویوتای پریوس به عنوان یک وسیله الکتریکی که یک موتور الکتریکی را به محور عقب آن اضافه می کند، کراس اوورهای جدید، و مدل جدید 2020 Corolla Sedan، که برای اولین بار در بازار ایالات متحده یک موتور هیبریدی را ارائه میدهد، همه از محصولات برتر تویوتا هستند.

این ها همه مهم هستند زیرا آنها خودرو تویوتا بزرگ می باشند و اکنون جذاب تر نیز خواهند شد.

تویوتا همچنین نسخه های Avalon و Camry را در TRD sporty-ish نشان می دهد.

فولکس واگن

اولین اتومبیل برقی فولکس واگن یک خودروی I.D. Buzz Cargo، یک نسخه ون مانند است که در سال گذشته عرضه شد.

علاوه بر این به نظر می رسد که خودرو I.D. Buzz Cargo دارای یک صندلی مسافرتی با صندلی های سه نفره و یک قدرت رانندگی الکتریکی نزدیک به 350 مایل است.

ببینید که فولکس واگن و راه اندازی کارخانه تولید خودروهای الکتریکی در چین.

شرکت ولوو

ولوو به صورت واقعیت مجازی مفهوم فانتزی 360c را ارائه داد، یک ماشین بدون راننده طراحی شده برای ترک بخش های سخت افزاری، با حسگر پشتی برای ظاهری نرمتر و بیشتر مستقل به خود.

به غیر از این، ولوو قصد ندارد ماشین های تولیدی دیگری را در نمایشگاه نشان دهد.

ببینید که شرکت Volvo با برنامه های خاص، در رویداد ۲۰۱۸ LA Auto Show، هیچ ماشینی را به نمایش نمی گذارد!

شما همچنین می توانید در زیر ویدئویی از ارائه چشم انداز آینده ما، از خودرو 360c ولوو را مشاهده کنید:

... توضیحات کامل