خرید آزمایشگاه Blue Vision توسط لیفت برای گسترش تکنولوژی اتوموبیل های خودران

شرکت Lyft با به دست آوردن آزمایشگاه AR Blue Vision برای افزایش فن آوری اتوموبیل های خود ران خود شروع به کار و فعالیت می کند. تکنولوژی های این شرکت واقعیت افزوده AR می تواند اجازه دهد اتومبیل های لیفت با دقت بیشتری، بدون نیاز به حس گرهای گران قیمت، دنیای خود را ببینند.

4.6666666666667 از 5
از 3 رای
(رای دهید)
خرید آزمایشگاه Blue Vision توسط لیفت برای گسترش تکنولوژی اتوموبیل های خودران

آزمایشگاه Level 5 لیفت و آزمایش جدید آن، آزمایشگاه های Blue Vision، در حال تلاش برای پیشبرد پیشروی اهداف خودروهای مستقل خود از طریق دسترسی به IPO در بازار هستند.

همچنین گفته می شود که شرکت اوبر نیز از سال ۲۰۱۹ به ارزش ۱۲۰ میلیارد دلار عمومی می شود.

طبق گفته بسیاری از سایت های خبری، Lyft در تلاش است تا خودروهای خود راننده و خودمختار خود را به سطح بعدی برساند و با به دست آوردن یک بیزنس واقعیت افزوده تقویت شده به نام آزمایشگاه چشم انداز آبی (Blue Vision Labs)، که اقدام به خرید آن را کرده است، این کار را انجام خواهد داد.

چشم انداز آبی با دستگاه مستقل Level 5 لیفت کار می کند تا تکنولوژی های دید مناسب تر و درک بهتر خیابان ها را برای خودروهای مستقل لیفت به ارمغان بیاورد.

اما چرا Lyft، به عنوان یک شرکت سوارکاری، به شرکتی با واقعیت افزوده AR، مبتنی بر لندن، برای فناوری خودروهای خودران خود نیاز دارد؟

اخیرأ، نقشه برداری.

در این بخش در مورد شرکت های خدماتی اتوموبیل رانی به هوشمند سازی رانندگی در جاده ها کمک می کنند، مطالعه کنید.

تکنولوژی Blue Vision Labs این امکان را برای استفاده از دوربین های سطح پایین (حتی تلفن های همراه) در سطح خیابان برآورده می کند تا بتوانند لایه های واقعیت مجازی تقویت شده تعاملی را ایجاد و فراهم کنند.

در آینده، این تکنولوژی می تواند توسط یک ماشین خودکار در جهت بهتر درک جهان اطراف خودش استفاده شود تا بتواند خیابان ها و جاده ها را آنگونه که باید به تصویر بکشد.

بخش ۵ شرکت Lyft همچنین از خودرو فورد Fusion هیبرید (Hybrid) برای تست این برنامه ها استفاده می کند، و این جای تعجب نیست، زیرا خودرانندگی خودرو های چهار در نه چندان دور به نظر نمی رسد، بلکه توسط بسیاری از شرکت ها به این شکل استفاده می شود، اگرچه TechCrunch اشاره می کند که این به نظر می رسد هیچ ارتباطی با مشارکتی که فورد و لیفت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده اند، ندارد.

در این قسمت ببینید که سیستم های ایمنی ماشین های خودران فورد چگونه است.

بازار برای اتوموبیل های خودران و مستقل بسیار شلوغ است و در حالی که تیم ۳۰۰ نفره تکنولوژی خودمختار در Lyft دارای منابع بیشتری نسبت به بسیاری دیگر هستند، قطعا به نظر نمی رسد که سرعت بیشتری نسبت به شرکت های دیگر مانند شرکت Waymo داشته باشند.

در اینجا می توانید در مورد اتوموبیل های خودران و مستقل بیشتر مطالعه کنید.

گفته شده است که قیمت خرید برای ۳۹ کارمند Blue Visionبه مبلغ ۷۲ میلیون دلار است که ۳۰ میلیون دلار آن در راستای اهداف عملکرد کلیدی پرداخت می شود.

با توجه به برنامه ریزی چند ساله برای سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری، Lyft می تواند راه های زیادی برای جلب توجه سرمایه گذاران داشته باشد، اگر بتواند تکنولوژی خودمختاری امیدوار کننده را در ماه های آینده توسعه دهد، اما آیا آزمایشگاه چشم انداز آبی کلید آن خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: جنگ اوبر و لیفت بر سر خرید سرویس اشتراک اتوبوس Skedaddle، رقابت پرتنش شرکت های به اشتراک گذاری اسکوتر، اینبار در شهر سانتا مونیکا، اوبر، لیفت و دیگر شرکت های سواری، برنامه اشتراک گذاری اسکوتر خود را گسترش می دهند.

مطالعه بیشتر: نسل ۵G، تحولی در ارتباطات بیسیم و تکنولوژی های گوناگون، ولوو شرکت حمل و نقل تازه ای به نام M تاسیس کرده است ،درس هایی برای عبرت: ۶ تصادف اتومبیل های خودران.

رای شما به "خرید آزمایشگاه Blue Vision توسط لیفت برای گسترش تکنولوژی اتوموبیل های خودران" چیست؟

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دسته بندی
بستن